7.8.14

Lomalla

Ensimmäiset puoliviikkoa Suomessa ovat menneet todella nopeasti ja ihanasti.
Molempien perheitä ja sukua on tullut nähtyä jo paljon, mutta myös jo osaa ystävistä ja kavereista.
Olemme majailleet mökillä luonnon rauhassa ja säistä nauttien. En ole ikinä ollut kummoinen saunoja, mutta puusauna on jotain ihan parhainta ja myös talviturkin olen ehtinyt heittää.
On leikitty mönkijällä ja vesiskootterilla, mutta olen myös käyttänyt tuntikausia lehtien ja kirjojen lukemiseen. Television olen avannut vain kerran ja senkin suljin pikaisesti.
 Mökillä en ole netin päässä, mutta en ole ehtinyt kaivata sitäkään lainkaan. Tuntuu, että olen jo sellaisessa ihanassa rentoutuneessa lomamoodissa. Välillä tosin meinaa alkaa otsaa kiristämään kun yrittää sovittaa kaikkia tapaamisaikatauluja yhteen ja ne monesti vaativat minulta melkoista reissaamista. Kutsun sitä silti positiiviseksi ongelmaksi, ikävämpää olisi jos ei olisi ketään ketä haluaisi nähdä. :)
 Yhdeksi yöksi piti tulla tänne kaupunkiin mikä oli toisaalta kivaa ja näin taas tiettyjä ystäviäni, mutta silti ihanaa palata ensi yöksi sinne mökille. Siellä on ainakin viileämpi nukkua. ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)