4.7.12

Emma Stone Vogue US July 2012

Eräs naisnäyttelijä, johon olen viimeaikoina alkanut kiinnittää enemmän huomiota on Emma Stone. Tein hänestä aikaisemmin asupostauksen ja sen jälkeen hänen tyylinsä on mielestäni vain parantunut. Olen tykännyt hänestä elokuvissa jotka olen nähnyt (The Help, The House Bunny, Ghosts of Girlfriends Past & Crazy, Stupid, Love) hänestä näkyy myös usein lehdissä todella kivoja asukuvia, mutta ennenkaikkea mielestäni hänellä on todella lumoavat ja erikoiset silmät. Mielestäni hänen silmistään tulee mieleen jokin eläin, mutten oikein ikinä saa kiinni ajatuksesta että mikä eläin. Hän on Voguen USA:n heinäkuun numeron kannessa ja sisäsivuilla ja monissa kuvissa mielenkiintoni kiinnittyy juuri silmiin vaikka osa asuista on todella villejä. Emma Stonessa viehättää myös se, että näin hyvin vaaleaihoisena on kivaa nähdä välillä julkkiksia, jotka eivät ole superruskeita vaan näyttävät viihtyvän hyvin vaaleassa ihossaan.

 Huomasin, että hän on myös uusimmassa Spider Man leffassa, jonka olen suunnitellut käydä katsomassa. :)

Kuvat: MagXone

6 kommenttia:

  1. I <3 Emma Stone !!
    Vaikkakin mua ärsyttää sen älyttömät leuan liikkeet ja artikulointi välillä! :D Älä kysy! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääki ensikerralla kiinnittää siihen huomiota :D

      Poista
  2. Tykkään kyllä hänen tyylistään! :) En ole bongannut häntä missään muualla kun Piioissa, mutta teki hyvän työn siinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mielestäni vasta parina viime vuonna alkanut puskemaan itseään enemmän pinnalle eli siten aika tuore. :)

      Poista
  3. Joo, noi silmät. Niihin kiinnittää ensimmäisenä huomion. Toki muutenkin kaunis nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä on todellakin. :) Tuntuu, että kaikki mittasuhteet kasvoissakin ihan täydelliset ja rakastan noita hymykuviakin. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)