9.8.13

Speedyn nimikointi

Toteutin viimein aikeeni Louis Vuitton Speedy -laukkuni nimikoinnin suhteen. Se on ollut mielessäni varmaan jo parisen vuotta, mutta jotenkin se on aina vain jäänyt. Kun luin, että Reetta kävi nimikoimassa omansa, sain itsekin viimein sen kimmokkeen viedä oman laukkuni.
LV:n laukkujahan minulla on kaksi, mutta vein nyt ensiksi tuon Speedyn, koska siinä nimikoinnin paikka on niin selkeä ja oikeastaan vaihtoehtoja sille on vain yksi. Tuolla hot stamping tekniikalla tehty nimikointi on ilmaista ja sen voi teettää laukkuunsa ihan milloin vain eli vaikka vuosia laukun ostosta.
Olen ihmisenä hirmu syvällinen vaikka monesti pidänkin aivoitukseni ja syvimmät tunteeni vain itselläni. Luon myös asioihin ja esineisiin tunnesiteitä helposti ja liitän niihin muistoja joskus hyvinkin epäsuorasti ilman selviä yhteyksiä. Aina kun kaivan jompaa kumpaa LV:n laukuistani pusseistaan käyttöä varten muistan esimerkiksi niiden ostotilanteen. Ostin ne samalla kertaa eräänä loppukeväänä keskellä elämäni rankinta jaksoa, joka oli onneksi siinä vaiheessa jo hieman helpottumassa. Vaikka se pohjimmainen muisto ei ole hyvä, ovat ne silti minulle sen vuoksi sitä rakkaampia esineinä. Nimikoinnilla myös liitän ne entistä vahvemmin itseeni.

Joskus tuntuu, että mietin kaikin liian syvällisesti ja vaikeasti, mutta sellainen vain olen vaikka toisaalta pidän myös itseäni elämässä heittäytyjänä. Arkisista mietinnoistä mietin nimikoinnissa kovasti seuraavia: pisteillä vai ilman, pisteiden lukumäärä, kirjainten koko ja jopa ihan kirjaimia itsessään. Loppuratkaisuni eli M.MV tuntuu kuitenkin todella hyvältä, siinä olen minä. :)

8 kommenttia:

  1. Muistan kun käytiin laukkusi hakemassa. ♡

    VastaaPoista
  2. Jee, näyttää hyvältä! Tykkään itse tosi paljon siitä nimikoinnista :) Olin iloinen, kun sain kaikki nimikirjaimeni laukkuun, eli 3 kpl. Voin myös sanoa, että se olen minä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua miten noin pieni asia voikin ilahduttaa ja muuttaa laukkua. :D Kiitos, kun veit omasi.. ;) <3

      Poista
  3. Vautsi! Pitäisköhän tehdä sama homma...kaipa sen mustaa Speedyynkin saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulisin ainakin! Kannattaa käydä kysymässä. :) Kulta menisi värinsäkin puolesta todella hyvin mustaan, mutta nuo nimikirjaimet saa teetettyä vaikka millä muilla väreilläkin ihan mausta riippuen. :)

      Poista
  4. Syvällisyys ja tunteellisuus on rikkaus... <3

    Rakastava Norppasi

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)