19.3.14

Asu 18/03/14

Tänään minulla oli vapaapäivä töistä ja ennätin ottaa aamulla asukuvat sekä myöhemmin vielä myös ulkovaatetuksesta. Päivä vierähti Vancouverin keskustassa, missä oli ihan hauskaa taas pyöriä.
- paita: Ever New Melbourne (Forever New)
- farkut: Levi's
- laukku: Michael Kors (hadley)
- kengät: Aldo
- kello: Michael Kors
- korut: Kalevala Koru & Lovisa
- takki: Babaton (Aritzia)
- hanskat: Dents
- huivi: Gucci
- aurinkolasit: Prada

Huomenna olen illalla menossa NHL peliin ja viikonloppu olisi tarkoitus viettää Seattlessa. Paljon siis menoja. :)

6 kommenttia:

  1. Hei, sinulla on mukava blogi, löysin tänne vasta ihan muutama päivä sitten instagramin kautta :) sinä olet asunut paljon maailmalla, asut edelleenkin. Itsekin entisenä ulkosuomalaisena luen tällaisia blogeja mielellään. Onko se työ vai minkä perässä muutat aina uuteen maahan? Sinun vai puolison? Anteeksi nämä utelut, mutta nämä on asioita, joiden kanssa itse olen elämääni punninnut :) ja nyt olen Suomessa ja nautin talvesta :) ehkä lähden syksyllä taas maailmalle, saas nähdä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, todella kiva kuulla. :D Australiassa asuessa kirjoitin tälläisen postauksen, jossa vähän enemmän taustaa: http://katsehorisontissa.blogspot.com.au/2013/01/miten-tanne-paadyin.html?showComment=1357338777244#c813165491152330920 Eli käytönnössä mieheni työn perässä vaikka olen itsekin koko ajan työskennellyt myös. Meilläkin on tarkoitus palata sitten lopulta Suomeen ja tykkään Suomessa neljästä vuodenajasta. Siltikin pienen pieni osa aina miettii jos loisikin elämänsä pysyvästi sitten muualle. Missä sinä olet asunut? :) Nauti keväästä ja kesästä, ne ovat Suomessa ihania! :)

      Poista
    2. Voih, mun vastaus lensi jonnekin bittiavaruuteen! Toivottavasti tämä ei tule nyt kahtena :) Kiitos noista postausvinkeistä, käynkin heti lukemassa ne.
      Suomi on ihana, ei siitä mihinkään pääse. On mahdollisuus päästä lääkäriin lähes ilmaiseksi tai vaikka hammaslääkäriin. Ei tipu työttömyyden saapuessa pois sosiaaliturvanpiiristä sun muuta hyvää, silti aina miettii minne sitä menis :) Suomen luontoa ei myöskään mikään voita, järvimaisema <3
      Syksyllä mulla saattaa olla edessä Hollanti tai Saksa, kiinnostaa valtavasti. Tietenkin perhettä tulee ikävä, mulla on kuitenkin jo iäkäs isä ja hänelle mun muutot ovat aina olleet rankkoja. No onneksi Finnair lennätti hänet ja äitini usein mua katsomaan :) Niin Saksassa olen asunut, se on mun toinen "koti". Rakastan sen maan fiilistä, ihmisiä ja jopa kieltä.
      Mä jään seurailemaan sun blogia. Kiitos, kevät ja kesä, kohta ne on täällä, ihanaa! Mukavia päiviä sinne teille!

      Poista
    3. Ei tullut kahtena. :) Suomessa on kyllä valtavasti hyviä puolia kuten sanoit ja monia arvostaa vielä enemmän kun asuu ulkomailla ja huomaa, että täältä ne puuttuvat. Itselläni on vähän sama, että perhe on se joka eniten Suomessa pitäisi. :) Saksa on varmasti mielenkiintoinen maa sekin ollut asua! Itsekin jossain vaiheessa mietin sitä ihan jo senkin takia, että luin koulussa pitkän Saksan vaikken enää tosin siitä paljoa muistakaan. Siellä olisi saanut hyvän kielikylvynkin. :D Tosi kivaa jos jäät seurailemaan! Postaustahtini vaihtelee aina vähän kiireiden mukaan, mutta valtavasti tästä harrastuksesta tykkään. :) Mukavia päiviä sinnekin!! :)

      Poista
  2. Tyylikäs takki ja kivan väriset kengät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanna. :) Vähän on kenkäkriisi menossa kun lähes kaikki kenkäni ovat kesäkenkiä.

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)