18.7.11

Huulirasvat

Huulirasva, tuo ihana välttämättömyys. En suoraan sanottuna uskoisi pärjääväni ilman huulirasvoja. Kesällä ehkä vielä vähän paremmin, mutta varsinkin talvella kun ilma kuivattaa ihoa, on huulirasva aivan ehdoton. Minulla on taipumus hamstrata niitä siten, että periaatteessa minun ei ikinä tarvitse muistaa ottaa sellaista mukaan, sellainen on mukana vain automaattisesti. Yleensä jokaisessa laukussani on vähintään yksi huulirasva, samoin niitä pyörii autossa, töissä ja kotona vähän joka paikassa.

Tälläinen kokoelma löytyi nopealla etsinnällä kotoa koreista, pöydiltä ja tasoilta.

Eniten tykkään puikkohuulirasvoista sen vuoksi, että ne ovat hygieenisempiä. Purkkihuulirasvoja käytän mielelläni kotona, mutta jos on kiertänyt esim. kaupungilla pitkään ja hipelöinyt vaikka mitä, haluaisi sitä mielellään pestä ensin kädet ellei sitten saa otettua suoraan purkista käyttämättä käsiä.




Jotkut huulirasvat ovat kivoja sävytteen vuoksi, mutta toisissa se on vain karmea. Minulla on esimerkiksi muutama huulirasva, jotka värjäävät huulet niin voimakkaan vaaleanpunaisiksi, että ne saavat aikaan tuksuefektin, jotain mitä ei halua tavoitella. Samoin yhdessä Labellon huulirasvassa, joka on nimeltään Gold & Shine, olisi minun vain pitänyt uskoa mitä nimi kertoo. Se todella värjää huulet kullanvärisiksi. Onneksi nekin kaikki menevät kotikäytössä oikein näppärästi.

En silti edelleenkään väittäisi, että olisin huulirasva-addikti, etenkään näin kesällä. Miten muilla? Onko pakko rasvata huulet tunnin välein? :)

8 kommenttia:

  1. Hah, tää ois voinut olla vaikka mun postaus. Täällä siis toinen huulirasvan suurkuluttaja, melkeinpä voisin sanoa olevani siitä riippuvainen. ;)

    VastaaPoista
  2. Sullapa on aikamoinen kokoelma huulirasvoja! Itekin olen aikalailla huulirasvariippuvainen. :) Mulla on kesälläkin ihan kuivat huulet, johtuu varmaan jostain vitamiininpuuttesta tai kuivasta huoneilmasta.

    VastaaPoista
  3. Mä luulin että mulla on paljo huulirasvoja, ku niitä noin 5-6 kerrallaan, mutta sullahan niitä on hyllyllinen ! :D Kyllä mun on pakko lisäillä päivän mittaan 3-5 kertaa huulirasvaa. En pystyis elään ilman! :) Mä tykkään eniten Labellon Hydro Caresta, jota sullakin näyttää olevan ;)

    VastaaPoista
  4. Riina: Onneksi ei ole kaikista ikävin riippuvuus..;)

    Hanilo: Onneksi huulirasva auttaa. :) On kiva kun monissa on kertoimiakin, koska aurinko kuivattaa myös.

    Jonttu: Tykkään siitä kans. Perushyvä huulirasva, joka kosteuttaa hyvin ja levittyy helposti. :)

    VastaaPoista
  5. Ohhoh, kylläpäs niitä löytyy :) Mä olin kanssa kauan sitten koukussa, nyt en enää oikeastaan. Epäilen vahvasti että niissä on jotain aineita sisällä, jotka koukuttaa, koska tiedän monia jotka eivät voi olla päivääkään ilman huulirasvaa, esim. isäpuoleni! :D

    VastaaPoista
  6. Juuri tuota postausta kirjoittaessa mietin itsekin, että ennen taisin käyttää enemmän, mutta nykyään harventunut vaikkakin vieläkin varmaan päivittäin. :) Ainakin tiedät mitä voit aina ostaa isäpuolellesi lahjaksi. :D

    VastaaPoista
  7. Moi. Mistä toi hello kitty huulirasva on? kiinnostais tietää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista yhtään.. :/ Muistaakseni sain sen ehkä mieheltäni tuliaisiksi joltain tämä ulkomaantyöreissulta?! Se on mielestäni aika söpö korvineen. :)

      Muistelisin, että olisin joskus ostanut jotain muuta Hello Kitty kosmetiikkasälää myös hm:ltä mutten tiedä onko heillä vielä niitä valikoimissa kun viime käynnistä on aikaa. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)