12.6.14

Matkalla

Mainitsin viime viikolla matkasta Montrealiin ja sillä matkalla olen edelleen kunnes sunnuntaina pitäisi palata jälleen kotiin. Aivan hirveästi olen jo ehtinyt näkemään ja kokemaan tässä lyhyessä ajassa. Montrealin kaupungin, Montrealin F1 kisan, Quebec Cityn todella kauniin vanhankaupungin ja tänään Niagaran putoukset. Jäljellä olevassa muutamassa päivässä olisi vielä tarkoitus vilkaista Torontoa, Ottawaa ja vielä Montrealin hieman uudestaan. Hotelleissa olen lähinnä käynyt nukkumassa ja muuten on ollut menoa aamusta myöhaiseen iltaan. Väsyttävää, mutta niin sen kaiken arvoista!

En ole ikinä halunnut tästä matkablogia, mutta jos kaikesta näkemästäni kirjoittaisin, voisi se pelottavasti alkaa jo sellaista muistuttamaan. Palaan blogiini taas matkan jälkeen ja toivottavasti muillakin kuin pelkillä matkailupostauksilla. Instagramia (@mipsukka) olen käyttänyt ahkerammin. Se on niin helppoa ja hauskaa missä tahansa ja lisäksi tykkään tagata paikkoja. :)

2 kommenttia:

  1. Pitkästä aikaa tulin piipahtamaan blogissasi, ja kappas ootte muuttanut nyt sitten toiselle puolen maata!! Täytyykin koluta postauksia läpi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Australia on vaihtunut Kanadaan. :) Kivaa kun löysit tiesi taas tänne. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)