16.6.11

hmm..

Kävin eilen ruokatunnilla kotona syömässä, tai siis vanhempieni luona. Nimitän sitäkin vielä kodikseni. :) Opiskeluaikoina oli muuten hassua kun minulla oli tavallaan kolme kotia eli vanhempieni koti, opiskelukämppäni ja mieheni asunto. Kavereiden piti aina kysyä, "niin että mistä kodista sä nyt puhut", jos vastasin esimerkiksi olevani kotona.

Oli todella kiva käydä vaihteeksi ruokatunnilla moikkaamassa äitiä, joka oli kotona. Jotenkin se katkaisi päivän niin kivasti ja siitä jäi kiva mieli.

Mun ja mun miehen asuntoa on nyt muutamana iltana käynyt katsomassa vuokralaisehdokkaita ja tosi kivoja ja hyväntuntuisia ovat olleetkin. Valinnanvaikeutta siis, mutta hyvässä mielessä. Jotenkin nyt olen alkanut tuntea pientä haikeutta, ajatellen että vajaat pari kuukautta täällä vielä asustellaan ja sitten ei välttämättä ikinä. Ollaan pohdittu sellaista, että saatettaisiin rakentaa talo kun palataan Suomeen, mutta tehdään päätös siitä vasta sitten lähempänä paluuta. Viihdyn niin hyvin asunnossamme ja tänne liittyy niin monta ihanaa muistoa. Onneksi ei kuitenkaan olla myymässä vaan ainoastaan vuokraamassa, joten ehkä kaihoa lievittää se, että tietää aina olevan mahdollisuus joskus palata jos haluaa..

4 kommenttia:

  1. Mäkin tykkään käydä kotona, ainoo vaan että kun mä menen kotiin, oon yleensä siellä useamman päivän (olosuhteiden takia) ja parina viimesenä päivänä yleensä alkaa tuntua että ehkä kohta voisi taas mennä ihka omaan kotiin :D

    Mistä noi sun ballerinat tossa kuvassa on? Näyttää aika kivoilta :)

    VastaaPoista
  2. Sulla se on ehkä hieman eri asia, ainakin matkan suhteen.. ;) Ne on Jessica Simpsonin ja ostin ne kun kävin New Yorkissa. Niissä on oikeasti parin sentin kiilakorko, mutta se ei vain näy tuossa kuvassa. :)

    VastaaPoista
  3. Okei, en tiennyt että Jessica on tehnyt kenkiäkin :)

    VastaaPoista
  4. Ilmeisesti sillä on koko mallisto, mikä on jenkeissä todella suosittu ja iso bisnes Jessicalle. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)