13.6.11

Uudet Tory Burchit!

Tiedättekö kun joskus ulkona sateinen ilma ja päivään on mahtunut muutama vastoinkäyminen, mietit että mitäköhän tästäkin päivästä vielä tulee..

Sellainen on ollut tämä päiväni kunnes selailin jälleen kerran theoutnetia. Silmäni osuivat uutuuksissa Tory Burchin ballerinoihin, jotka olivat -60%, mutta ne olivat loppuunmyyty. Minä en kuitenkaan luovuta niin helposti vaan päivitin sivua ja eikö siellä kohta ollutkin kokoani!!! JEE!



Kokoni on yleensä 7 tai 7,5 ja mustat Toryni taitavat olla 7. Nyt tilaamani ovat 7,5, mutta uskon että nekin ovat kooltaan hyvät, koska mustat Toryni eivät ainakaan saisi olla enää yhtään pienemmät tai jalkani ei niihin mahtuisi. Lisäksi niissä on takayläosassa kuminauhaa, joka hieman antaa anteeksi, jos sattuisivat olemaan isohkot.

Uudet Toryni ovat hieman kalliimpaa Reva-mallistoa, koska niissä on erikoispinta, mutta huimalla alennuksella eivät ne mielestäni jääneet ollenkaan pahanhintaisiksi! Lisäksi kenkäkokoelmassani on puutteita juurikin ruskeissa kengissä, eli järkiostos! ;)

<3
Minulla ei ole ongelmaa kenkien kanssa, minulla on vain suuri sydän, joka haluaisi antaa mahdollisimman monelle parille rakastavan kodin.

11 kommenttia:

  1. Voi onnekas, mäkin bongasin toryt sieltä aamulla, mutta mun koot oli jo menny. Ihanat kengät!

    VastaaPoista
  2. Voi harmi ettei sulla ollut yhtä hyvä tuuri. :( Onneksi niitä tulee sinne usein uusia ja siellä on muitakin kivoja merkkejä. :) Muakin meinasi alkaa jo harmittaa kun ne näyttivät loppuunmyydyiltä ja melkein toivoin etten olisi huomannutkaan niitä. ;) Onneksi kokoja sitten vapautui.

    VastaaPoista
  3. Eikä, oon superkateellinen! Oon ite himoinnut toryja ties miten pitkään ja oot saanu noi kaunokaiset todella hyvään hintaan :)

    VastaaPoista
  4. Kävi kyllä tuuri, tosin kyttää tuota nettisivua aika ahkeraan.. ;)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsit, siellä olis mustia koossa 5! Mahtaaks ne mahtua mun tassuihin... Aika pienet tassut ovat mutta ovatko niin pienet, hmm.

    VastaaPoista
  6. Mun jalka on 37,5 ja mulla ne yhdet on 7, mitkä on ainakin hyvän kokoiset mulle. :) Noita Toryja on muuten sitten sellasiakin kuin "jelly", mitkä on jotain muovia eikä nahkaa. Kannattaa olla varovainen ettei vahingossa tilaa sellasia, ellei sitten just sellasia halua. Mulla kävi melkein kerran sellanen moka kun olin niin innoissani. :)

    VastaaPoista
  7. Oon aina kauheen varovainen tilaan kenkiä, kun niistä ei oikeen tiedä koskan. En oikeen tiiä noista koista... Mulla on yhet tennarit kokoa 5,5 :/ Normaalisti tassut ovat 36set :) Välillä 36 on liian iso silti.

    VastaaPoista
  8. "Minulla ei ole ongelmaa kenkien kanssa, minulla on vain suuri sydän, joka haluaisi antaa mahdollisimman monelle parille rakastavan kodin."

    Tuntui jotenkin kotoisalta tuo lausahdus! ;) Kenkiä ei ole koskaan liikaa!
    On kyllä kauniit.
    Harmi,että jalkani eivät kestä matalia kenkiä.

    VastaaPoista
  9. Jonttu: kyllä minäkin mieluummin ostan kenkäni oikeista kaupoista, varsinkin kun monella merkillä ne koot vaihtelevat. Toryjen kanssa olen ottanut riskiä, koska niitä ei edes tietääkseni saa Suomesta. Ihanaa että käytät sanaa tassu, itsekin käytän sitä monesti. :)

    RagDoll: Ihanaa että saatoit samaistua! Yleensä kaikkein upeimmat kengät ovatkin korkokenkiä, joten onneksi ihanuuksia riittää sinullekin. :)

    VastaaPoista
  10. siis oikeesti oon ihan super kateellinen! Vähän hyvä tuuri kävi sulla! Uskomatonta :) Nauti todellakin kun kaunokaiset kotiin saat :)

    PS. Kävin itse hakemassa eilen ekat omat Burchini (tosin aika sika paljon kalliimmalla hinnalla :D) :)

    VastaaPoista
  11. Outnetin kanssa kyse on ihan oikeasti tuurista. ;) Tosi hienoa että säkin viimein löysit! :) "Oikeissa" kaupoissa on ainakin yleensä ihan eri valikoima, joten innolla ootan sun postausta, että löysitkö ne mitkä halusit vai jotain ihan muuta! :D

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)