15.12.13

Haussa: Yliampuva jouluneule

Kuulostaa ehkä vähän oudolta, mutta minulla on ollut jo jonkin aikaa päässäni ajatus, että haluan jouluksi todella yliampuvan neuleen, suorastaan nolon. Sellaisen joita näkee amerikkalaisissa perhejoulukuvissa. Sellainen vähän höpsö ja lämmin neule kuulostaisi vain niin mukavalta vaatteelta pitää jouluna.

Kanadassa niitä näkyi mainoslehdissä paljon, mutta valitettavasti minulla ei ollut siellä aikaa lainkaan shoppailuun ennen tänne lähtöä. Ajattelin, että täällä löytäisin niitä varmasti myöskin, mutta ainakaan toistaiseksi ei ole tullut vastaan. En ole täälläkään kyllä hirveästi ehtinyt pyörimään kaupoilla, ja sen vähän mitä olen ehtinyt, olen keskittynyt enemmän lahjojen ostoon muille. Suomalaisten kauppojen nettiselailu ei myöskään ole tuottanut tuloksia.

Muista nettikaupoista löysin jo sellaisia, joita tarkoitan:
1. Markus Lupfer 2. ASOS 3. Stella McCartney 4. Tibi 5. Meadham Kirchhoff 6. Chinti and Parker 7. ASOS 8. Wildfox

Olen enemmän innoissani tästä joulusta kuin olen ollut vuosiin! Ehkä se johtuu siitä, että pari viimeistä joulua ovat menneet ulkomailla enkä tällä hetkellä koe viihtyväni Kanadassa kovin hyvin. Olen koko ajan aivan fiiliksissä kaikesta jouluun liittyvästä ja ehkä senkin takia haluaisin tuollaisen hassun ja ehkä vähän lapsellisen neuleen. :)

Edit: Tässä linkki jouluneuleeseeni :)

2 kommenttia:

  1. Olisi kyllä niin korni, että menisi jo tyylikkään puolelle! ;) Kolmosesta tulee Itsekin haluaisin sellaisen hauskan kuvioidun jouluneuleen. Punainen, valkoisilla kuvioilla. Myös jumpsuit jollain poroilla olisi aika hauska.

    Itsekin olen innoissani tästä joulusta, vaikka vähän harmittaa jättää perhe Suomeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah hah niinpä! :D Punavalkoinen olisi kyllä todella jouluinen ja kiva ja jumpsuit taasen varmasti ainakin mukava päällä. :) Äitini pelasti tilanteeni ja kaivoi jostain sellaisen hassun kissaneuleen. Se ei välttämättä ole mitenkään erityisen jouluinen, mutta varmasti sopii kuitenkin aattopäivään. :)

      Se on ihan kivaa vaihtelua viettää välillä joulua muualla ja saada vaihtelua. Sitten ne perinteisetkin joulut tuntuvat entistä kivemmilta. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)