13.12.12

Epilaattori haussa

Alan olla todella kyllästynyt säärien sheivaamiseen. Täydelliseen sileyteen vaaditaan sheivaus aina muutaman päivän välein ja se on todella rankkaa säärien pintaihollekin vaikka kuinka käytän Gilleten erikoisteriä "kosteuttavine"terineen. Lisäksi kun säärien tilan muistaa aina yleensä tarkistaa siinä vaiheessa kun pitäisi olla jo 5 minuutin päästä ovesta ulkona.. ;)

Epilaattorin hankkiminen on siis alkanut viimeaikoina tuntumaan aivan vain paremmalta ja paremmalta ajatukselta. Lisäksi väitän, että minulla on keskivertoa korkeampi kipukynnys, joten edes se kipu ei pelota. Sääret ovat olleet ajatuksissani päällimmäisinä, mutta mielelläni epiloisin myös kainalot ja bikinialueen vaikka myönnän että alueiden herkkyyden takia se jo vähän jännittää. ;)

Kun olen tutkinut netistä eri epilaattoreita tuntuu, että menee pää sekaisin. Kaikki mainostavat miljoonaa eri ominaisuutta, mutta kun en ole epilaattoria ennen omistanut, en tiedä mitkä ovat ne ominaisuudet joihin minun oikeasti kannattaisi kiinnittää huomio kaiken mainospuheen seasta.

Näita olen kuitenkin itse miettinyt vaatimuksikseni:
- johdottomuus
- nyppii myös todella lyhyen karvan
- pitkäikäisyys (eli ei hajoa heti ensimmäisen parin vuoden jälkeen)
- sama laite soveltuu monelle eri alueelle

Mahdollisia malleja minulle voisi esimerkiksi olla:
Onko teillä kellään epilaattoria ja mitä tykkäätte? 
Onko mitään suosituksia tai huomautettavaa? :)

5 kommenttia:

  1. Uskomatonta!!!!! Nyt on pakko kommentoida koska JUURI tänään(viimeksi tunti sitten) mietin, jälleen kerran, että kohta kyllä hankin sen epilaattorin vihdoin! :D

    Aivan mieletön uusi ulkoasu muuten <3
    Norppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos hankit lähiaikoina, niin kerro mikä! :) Itse ostan omani varmaan ihan muutaman viikon sisällä, mutta olisi kiva tietää niistä enemmän.

      Ja kiitos Norppa vaikka itse en oikein tuosta välitä. ;) Aivan liian suuri ja en tiedä haluanko muutenkaan ihan tuon tyyppistä. :)

      Poista
  2. No mä vähän mietiskelen samaa, et olis kiva tietää niistä enemmän, ettei mee ostaa sellasta mistä ei tykkääkään... En mä kyl ennen joulua varmaan jaksa olla niin tiedonhaluinen, mut varmaan kans aika lailla muutaman viikon sisällä, ehkä jopa sit matkalla! :)

    Ja tosiaan mun mielestä se on tosi hieno!!! Ihana kuva, ja tuo upean tunnelman heti kun avaa tän sivun :)

    Kahden viikon päästä oon jo matkalla sinne... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä joulunjälkeisistä alennusmyynneistä.. ;) Pian nähdään. <3

      Poista
  3. Juuri niin! Aattelin säästää alennusmyynnit sinne... ;) Ja nyt kahden viikon päästä en ole enää edes matkalla. <3

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)