29.4.13

Remington Hot Wand

Tein sen sittenkin eli ostin sen haaveilemani kiharrussauvan(?). Alun perin olin haaveillut saman merkin pearl sarjan sauvasta, mutta en ole nähnyt niitä täällä missään. En tiedä onko tällä ostamallani kuitenkaan paljoakaan eroa siihen.


Siinä on paljon hyviä ominaisuuksia. Siinä on keraaminen pinnoite (ehdoton!), sen lämpötilaa voi säätää (ohuelle hiukselle riittää alempi lämpötila ja myös hiukselle parempi), sitä voi käyttää minkä maan sähköverkossa tahansa (jo perusoletus ja itselleni hyvä kun seilaan eri mantereita) ja se menee pois päältä itsekseen (jossain vaiheessa tarkastin kotoa lähtiessä aina kahvinkeittimenkin, eikä meillä edes kukaan juonut kahvia kotona) ja mukana tuli myös lämpöhanska (näppien polttaminen olisi ollut ajankysymys).  Hintaakaan sillä ei ollut kuin 29$ eli hirveää riskiostosta en tehnyt osoittautuu se nyt käytössä millaiseksi tahansa.
 Onko kellään muulla tätä samaa laitetta? :)

12 kommenttia:

  1. Mulla on juurikin se Pearl-sarjan kiharrussauva ja se on osoittautunut hyväksi. Ensin meinasi kyllä hiukan mennä hermo kun niitä kiharoita teki, mutta harjoittelemalla oppii ja loppujen lopuksi tuollaista on helppo käyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. :D Ajattelin eka kertaa sitä kokeilla ehkä keskiviikkona ja saa nähdä lähdenkö ulos hiukset auki kiharoilla vai tukka ponnarilla. ;)

      Poista
  2. Just tota mulla ei ole, olisi kyllä ollut paras vaihtiehto kun kerran toimii eri mantereilla. Mulla on 2 kiharrinpuikkoa toinen Jenkkien ja toinen Euroopan mantereelle, pitäis varmaan hankkia vielä kolmas Lontoon reissuja varten...
    Itselläni on todella suorat, ohuehkot ja itsepäiset hiukset, mutta näillä uusilla vehkeillä saan niihin kiharoita. Ei aina niin kauniita ja sellaisia kuin toivoisin... vaatii edelleen harjoittelua.

    Terveiset Piranista!
    Tibs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ärsyttävää! Ehkä se kolmas voisi olla sellainen mikä myös toimii kaikkialla ja sitten sulle riittää adapteri. :D Vanhat voisit pitää varalla tai sitten antaa kavereille. Muistan kun valittelit sitä hiuslaatuasi ja itsekään oikein välitä omastani, mutta ehkä me harjoittelulla vielä tosiaan parannutaan! :)

      Poista
  3. Ei voi olla totta, ollaan tilattu samaan aikaan ja melkein sama tuotekin! :D Ma tilasin tosin eri mallin, Remington Curl It Tongin- kun sellaista osaan kayttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieletöntä, kyllä meillä edelleen klikkaa.. ;) <3

      Poista
  4. Ei oo tuota, mutta itseltä löytyy samalta merkiltä hiustenkuivain ja suoristaja :), molemmat merkiltään Shine Therapy. Noita ei vaan taida olla myynnissä enää tai sitten on jollain toisella nimellä. Toi hiustenkuivain on sellainen johon laitetaan hoitoainepatruuna ja nappia painamalla sieltä tulee hoitoainetta, suoristajassa se hoitoaine ym.. on niissä raudoissa.

    Mä oon joskus miettinyt sitä Pearl kiharrinta, mutta ei ainakaan vielä ole tullut ostettua. Oon jotenkin tosi huono käyttämään noita hiustenlaittovälineitä. Yleensä mieluummin esim suihkun jälkeen annan hiusten kuivua luonnollisesti, toki sillon jos on kiire johonkin ja pakko pestä hiukset ennen sitä, käytän kuivainta joten on se ihan kätevä olla olemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lukenut ainakin tuosta kuivaajasta muistaakseni Mungolifesta. Ne kuulostaa tosi mielenkiintoisilta vaikka oon miettinyt, että mitenköhän helppo niitä patruunoita on sitten saada myöhemmin. :)

      Annan myös hiusten kuivua yleensä luonnollisesti ja perustelen sitä, että se on hiuksille parempi vaikka suurin syy taitaa olla laiskuus. :D Eilen kokeilin tuota kiharrinta ensimmäisen kerran ja olin siihen tosi tyytyväinen. Tuskin minäkään kovin usein kiharoita sillä alan tekemään, mutta pientä vaihtelua kuitenkin aina välillä.

      Poista
  5. Mä olen kokeillut muutamaan otteeseen juurikin sitä Pearl-sarjan sauvaa ja se toimii kyllä tosi hyvin! Pitäisi hankkia itsellenikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä on tuokin rauta ja olisi mielenkiintoista kokeilla onko pearlilla mitään eroa. :) On kyllä todella nopea tapa tehdä kiharat! :)

      Poista
  6. Mä oon kans miettinyt tota kiharrussauvaa :D ku tuntuu et suoristusraudalla en mitään osaa tehä,vaik siinä hyvät ominaisuudet oliskin kiharoiden tekemiseen ;)
    Ootko ollut tyytyväinen hankintaasi?

    -Karla-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen! Ehdottomasti suosittelen ja 1000 kertaa helpompi kuin suoristusraudalla. Jopa minä sain ensimmäisella kokeilulla ihan hyvät kiharat. :D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)