30.4.14

Asu 30/04/14

Hyvää vappua kaikille ja nimipäivää minulle! ;) Täällä on vasta aamu/aamupäivä, mutta ainakin se on lähtenyt minulle ihan tajuttoman hyvin käyntiin! Heräsin ennen herätyskelloa virkeänä --> tapahtuu ehkä 3 kertaa vuodessa. Sain mielestäni ihan todella hyvän selfien instagramiin, JEE! En ole näyttänyt sellaiselta enää vuosiin kuin siinä kuvassa. :D Ulkona on kauniin aurinkoinen päivä ja lämmöksi on luvattu korkeimmillaan +27. Minä tietenkin vietän siitä suurimman osan töissä, joka on kuin jääkaappi, mutta joka tapauksessa kivaa! Illalla olen menossa parin henkilön kanssa kaupoille ja sitten vielä nimpparidrinkeille ja uskon silloinkin olevan vielä ihan lämmintä. :)
- paita: Country Road
- farkut: hm (uudet, toissa iltana ostetut)
- laukku: Michael Kors (darrington)
- kengät: Bianco
- aurinkolasit: Ray Ban
- korvikset: Forever New
(kynsissä pinkin ja mintuvärinen puolikuulakkaus)

2 kommenttia:

  1. Ihanan värinen paita ja muutenkin kiva asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Halusin jotain värikästä ja pirteää vappuaaton ja nimipäivän kunniaksi. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)