12.4.14

Lemon Shark, U.S. of Green & Blanc

En ole uskaltanut laskea kynsilakkojani, mutta tiedän että minulla on niitä kymmenittäin ja kymmenittäin. Sillä määrällä mitä minulla on, luulisi että olisi jo tarvittavat sävyt. Kuitenkin...
 Pahaksi onnekseni satuin katsomaan youtubesta erään Tiffany inspired kynsitutoriaalin, jossa päävärinä oli tietenkin Tiffany & Co.:n kuuluisa mintunvihreä, aavistukseen turkooseen taittava väri. Onnekseni minulla sattui olemaan kynsissäni alkuviikosta tekemäni ombrelakkaus omistamillani sinivihreillä sävyillä. Niistä oli helppo verrata värisävyjä ja huomasin, että mikään niistä ei ole ihan se oikea sävy.. tavoittelemani sävy olisi jotain keskisormen ja etusormen välistä. Valokuva vielä vähän vääristää, oikeasti keskisormi on kuvassa vähän liian vihertävä kun se on oikeasti sinertävämpi.
Tänään töitten jälkeen lähdin metsästämään sopivaa lakkaa ja nyt toivottavasti löysin sen. Ainakin se pullossaan näyttää hyvältä.Samalla ostin myös keltaisen lakan sillä minulla ei ollut ennestään mitään vastaavaa ja olen vähän suunnitellut pääsiäisenä lakkaavani ainakin yhteen kynteen pääsiäistipun. :) Valkoisen lakan ostin vain sillä, että se on todella hyvä pohjalakka, joka esiintuo paremmin ei-niinpeittäviä lakkoja ja valkoinen on yksinäänkin yksi tämän hetken trendiväreistä kynsissä. Toivottavasti tuo Essien lakka olisi sitä mitä toivon, sillä tällähetkellä käyttämäni Revlonin vastaava on aivan kuraa.

Layla: 83 U.S. of Green, Sally Hansen 250 Lemon Shark & Essie: Blanc


Onko muita lakkahamstereita tai onko teillä mitään suunnitelmiä pääsiäislakkauksiin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)