5.7.14

Kesälaukkuja

Olen vältellyt Michael Michael Kors ja Michael Kors laukkuja sillä käy tylsäksi jos omistaa samoilta merkeiltä liikaa laukkuja. Eilen kuitenkin törmäsin niin täydelliseen kesälaukkuun etten malttanut jättää sitä kauppaan odottelemaan yksinäistä syksyä. Samalla ostin myös pienen pinkin wristletin Coachilta.
Minua on pitkään vaivannut sairaus nimeltä eläinkuosirakkaus, jota olen yrittänyt pitää aisoissa, ja viime vuosina siinä melko hyvin onnistuenkin. Nyt en mahtanut mitään sillä ihastuin tuohon tiikerikuosiin välittömästi. Se tekee laukusta rennomman, kesäisemmän ja hieman villimmän. Tykkään tuosta laukkumallista todella paljon, mutta minua on aina hieman vaivannut sen läheisyys Neverfullin kanssa. Tiikerikuosi tekee kuitenkin mukavasti selvää pesäeroa siihenkin.
Laukku on myös todella kätevän tuntuinen sisäpuolelta. Siinä on keskellä yksi iso vetoketjuosio, jonka molemmille puolille jää avoimet isot osiot ja kyljissä sisäpuolella on vielä pienemmät taskut erikseen.

Coachin wristletiä suunittelen käyttäväni erityisesti näin kesäaikaan iltamenoissa kun en halua mukaan muuta kuin ehkä kännykän, kortteja, käteistä sekä huulikiillon. Michael Michael Korsin Tote on taas sopii hyvin varsinkin rennompiin asuihin ja sitä voi kierrättää mukana joka paikkaa, jopa rannalle.

4 kommenttia:

  1. Niin kiva kesälaukku!! Norppa unelmoi edelleen Neverfullista... :)

    VastaaPoista
  2. Joskus sitä ihmettelee kuinka jotkut ostaa samalta merkiltä (tai eri merkeiltäkin) samantyylisiä laukkuja. Toki sitä itsekin välillä katselee jotain laukkuja ja sitä, että olisi ihana omistaa monessa eri värissä. Kuitenkin liika on liikaa. Ja välillä on se olo, että ostetaan jotain merkkiä vaan sen merkin takia, muttei juuri käytetä kuin ehkä yhtä tai kahta laukkua. Onhan laukut toki kivoja sisustuselementtinäkin ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut mieltyväni helposti tietyn mallisiin laukkuihin, mutta itsekin kieltämättä ihmettelen täsmälleen saman laukun ostamista eri väreissä. Jokainen tietenkin tavallaan, mutta itse tykkään enemmän vaihtelusta ja vaihdan laukkua parhaimmillaan päivittäin. Jos olen esimerkiksi jonkin matka takia joutunut käyttäään yhtä laukkua vaikka 2-3 viikkoa, olen saanut siitä sellaisen ähkyn etten välttämättä pysty käyttämään sitä pariin kuukauteen. ;) Ehkä tämän seikan takia on hyvä, että omistan paljon erilaisia. :D Ja joo, voivathan niitä jotkut käyttää ihan sisustukseenkin. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)