4.6.12

Ensimmäiset blogisynttärit!

Olen pitänyt nyt blogia vuoden (ja muutaman päivän)! :D Luin tänään Monan blogia Mona's Daily Style, joka täytti tänään vuoden ja siinä samalla tajusin että olin unohtanut kokonaan oman blogini synttärit, jotka olivat 31.5. (Monalla muuten meneillään synttäreiden kunniaksi arvonta ja kannattaa osallistua).

Vuosi on mennyt tavattoman nopeasti ja en itsekään osaa oikein uskoa, miten blogistani on tullut minulle niin rakas harrastus ja osa elämääni. Olin lueskellut blogeja jo jonkin aikaa kunnes vuosi sitten päätin viimein aloittaa sen omani. Halusin blogissani kirjoittaa kaikesta mahdollisesti hömpästä sillä sellaisia blogeja tykkään itsekin lueskella eniten. Toinen se vähäpätöisempi syy blogini perustamiseen oli se, että tiesin että perheestäni ja ystävistäni voisi olla kiva seurata tekemisiäni nyt kun olen täällä kauempana. Puhdasta matkablogia en kuitenkaan halunnut.
Ensimmäinen postaus ja kuvassa minä Yosemiten kansallispuisossa
Kivointa bloggaamisessa on se, että pystyn jakamaan asioita joita kohtaan tunnen mielenkiintoa muiden samanhenkisten kanssa ja kuulen nopeasti kaikista uusista trendeistä. Koska suurin osa lukemistani blogeista on suomalaisia tuntuu myös erittäin kivalta kun tuntuu, että on edes vähän perillä mitä Suomeen kuuluu. Viimeaikoina on esimerkiksi ollut todella ihanaa katsella kaikkia kesäisiä kuvia. :) Tuntuu myös erittain hassulta, että omaa pientä blogiani jota pitää tälläinen tavan tallaaja lukee erilaisten kanavien kautta lähes 80 lukijaa ja paljon rekisteröimättömiä tuntuu myös käyvän säännöllisesti. Kommenttinne piristävät minua aina ja täytyy myöntää että jos kukaa ei ikinä kommentoisi mitään, ei tätä blogia olisi yhtä kiva pitää. :)

Kiitos teille, jotka olette jaksaneet ilahduttaa minua ja roikkuneet mukana! Toivottavasti voin pitää vielä monia synttäreitä tulevaisuudessa. :)

10 kommenttia:

  1. Onnea ihanalle blogille ja blogittarille! <3 Olen ylpeä susta ,että aloitit. Itse vasta mietin siinä vaiheessa ja kiitos rohkaisusta <3 Sä jatkat vielä pitkään, on niin kivoja juttuja, olen siitä varma!! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos muru todella ihanasta kommentista <3 tykkään sun blogista hirmuisesti ja aina tarkstelen olisiko vain tullut jo jotain uutta. Hieno alku. <3 :)

    VastaaPoista
  3. Nyt vasta löysin sun blogin, mutta onnea silti yksivuotiaalle! Selailin vanhoja postauksia ja kivalta vaikuttaa, Australia, ihanan eksoottista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lina! :) Australia on kyllä eksoottinen ja en itsekään tajunnut miten monipuolinen maa ennenkuin muutin tänne :D

      Poista
  4. Onnea onnea blogisynttäreittesi johdosta <3

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)