30.10.11

Kate Winslet Harper’s Bazaar UK November 2011

Törmäsin Tom Munron Harper's Bazaarille kuvaamiin kuviin, joissa on Kate Winslet. Olen aina pitänyt hänestä hirmuisesti näyttelijänä, mutta yhtä paljon kuin olen ihaillut häntä valkokankaalla, olen aina ihallut häntä sen ulkopuolella.

Pidän näistä lehtikuvista, en pelkästään Katen takia vaan myös niiden elementtien takia. Pidän kuvien voimakkaasta kissamaisestameikistä silmissä, pitsistä, silkistä sekä trendistä mikä on nyt hyvin pinnalla eli sheer polka dots. Osaako joku tuolle viimeisimmälle hyvän suomenkielisen termin?








Kate on kyllä todella kaunis, olkoonkin että lehtikuvat ovat yleensä käsitellympiä, mutta silti.. tuntuu että Kate vain kaunistuu vanhentuessaan.

Kuvat: magxone

5 kommenttia:

  1. Veit sanat suustani! Meinasin juuri kirjoittaa, että tuntuu kuin Kate kaunistuisi vain vuosi vuodelta. ;)

    VastaaPoista
  2. Jotenkin tuntuu että hän myös säteilee sellaista positiivista energiaa mikä myöskin lisäkaunistaa häntä. :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia! :) Pidän Katesta kovasti näyttelijänä ja muutoinkin. Hän on fiksu ja ottaa usein kantaa tärkeisiin asioihin. Ei mikään tusinajulkkis! ;)

    VastaaPoista
  4. Onpas Kate muuttunut niistä kuvista mitä olen viimeksi nähnyt.

    VastaaPoista
  5. Jonttu: Kiva kuulla susta! :) Ja olet oikeassa ettei tosiaakaan mikään tusinajulkkis! :)

    Susanna: Luulen että ihoa ainakin käsitelty aika paljon näihin lehtikuviin, mutta sama upea luusto siltikin. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)