22.1.14

Väsyneen naaman pelastaja

En ole meikeissä yleensä kovinkaan tuoteuskollinen, mutta eräs tuote on saavuttanut meikkipussissa paikkansa siten, että aina on saatava uusi tilalle vanhan loppuessa. Kyseessä on nimeä yhtään lyhentelemättä Maybellinen Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer.
En ole ostanut sitä sen anti age ominaisuuksien tähden eikä minulla ole oikein ikinä tummia silmänalusiakaan, mutta juttu onkin siinä etten halua peittää mitään vaan pikemminkin korostaa. Peittävien sävyjen joukossa on yksi korostava ja valoisuutta lisäävä sävy. Käytän aina tätä Brightener sävyä ja levitän sitä melko laajalle alueelle. Koko poskiluulle ja silmien alle niin laajalle alueelle, että voisi sanoa melkein koko kasvojen keskiosalle nenää lukuunottamatta. Koska tämä oli mielestäni niin hienosti selitetty, niin tässä vähintään yhtä lahjakkaasti tehty kuvaselvennys:
Joskus saatan myös laittaa V-muotoisesti kulmakarvojen väliin ja nenänvarteen ja leukaan, mutta harvemmin. Jo tuolla peruslevityksellä huomaa kuitenkin jo todella valtavan eron, ainakin omasta mielestäni. ;) Olin tänään aamulla aivan todella väsynyt ja peilistä tuntui tuijottavan harmahtavat kasvot, joihin silmätkin hukkuivat jonnekin täysin. Tuota lisättynäni tuntui kuitenkin kuin kasvoni olisivat saaneet pari tuntia unta lisää. Kun kasvomeikkiin lisäsi vielä poskipunaa aloin mielestäni näyttämään jo terveeltä.  ;)
Plussaa tuossa tuotteessa on vielä se, että se ei ainakaan itselläni kerry silmien alla juonteisiin, tuo vaahtomuovinen pää on mukava levittäessä ja hintakin on edullinen.  Minulla on lukuisia korostustuotteita mm. Benefitilta, MACilta ja Lumenelta, mutta juuri tuohon tarkoitukseen ja noin laajalle alueelle on tuo ehdoton suosikkini.

2 kommenttia:

  1. Mä näin tästä unta yhtenä yönä! :D Että olin hankkinut sellaisen ja sitten käytin ohjeidesi mukaan! Hihihi Norpalla ehkä vähän ikävä... ;) Ehkä olin muutenkin jäänyt sitä tuotetta miettimään, kun mulla käytössä YSL:n valokynä (mikä on ihan huipputuote!), mutta pohdin tuota että sitä voisi käyttää välillä vaihteluna ja laajemmalle alueelle. :)

    Terkkuja Norpalta!!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla miltä näyttää. :) Siinä on muuten yksi "jokaisen meikkipussin klassikkotuote", joka minulta kuitenkin puuttuu. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)