13.5.14

Baby Shower

Lauantaina talossamme oli baby showerit. En ollut ikinä ollut aikaisemmin sellaisissa edes vieraana, mutta onneksi meitä oli kolme henkilöä järjestämässä ja kaikki sujui hyvin. Itselläni oli ainakin todella kivaa jos järjestelyitä hoitaessa ja kaikki huipentui lauantaisiin juhliin.
Pari vierasta joutui peruuttamaan tulonsa ihan viime hetkillä, mutta meitä oli silti kiva joukko koolla. Tunnelma oli mukava, rento ja vapautunut. Pääasiassa juhlat olivat vapaata seurustelua ja herkuista nautiskelelua, mutta meillä oli myös muutama leikki, joista yksi oli bingo, jota pelasimme parikin kierrosta. En edes huomannut, että minulla oli jo bingo ollut jo jonkin aikaa, kun joku toinen huusi bingo ja sitten vieruskaverini alkoi katsomaan minun lappuani, että miten kaukana bingo olisi ollut minulla. Minulle annettiin silti palkinto, joka oli lahjakortti Starbucksiin vaikken mielestäni sitä ansainnut sillä en ollut edes huomannut bingoani.
Minä ja kaksi muuta järjestäjää ostime yhteisen lahjan ja teimme äityispakkauksen. Suomi taitaa olla ainoa maa, jossa sellaisia jaetaan ja ne kaksi kaverianikin olivat ihan silmät pyöreinä tutkiessaan listaa mitä kaikkea äidit Suomessa saavat valtiolta.

Itse juhlakalukin oli todella sädehtivät eikä uskoisi, 
ettei laskettuun aikaan ole enää kauaakaan aikaan. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)