10.7.14

Rakkauslakka

Olen ihan rakastunut tähän kynsilakkaan, joka on täydellinen sävyltään kesään. Aluksi ostin sen vain osaksi erästä monimutkaisempaa lakkausta, mutta nyt tykkään siitä ihan yksinään. Olen ihastellut sitä kynsissäni monta päivää eikä minun tee edes mieli vaihtaa väriä.
Kyseessä on Layla Cosmeticsin U.S. of Green, joka peittää melko hyvin yhdellä ja täydellinen kahdella kerroksella. Tänään jopa tajusin töissä, että paita mikä minulla oli päällä oli lähes identtinen tämän lakan kanssa. Matchy matchy.. hah hah

2 kommenttia:

  1. No on kyllä ihanan sävyinen lakka! Ehkä pitää itsekin ostaa vielä mintunvihreä lakka kesään.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulle iski alkukesästä ihan mania ja nyt niitä löytyy ainakin nelisen kappaletta pienillä sävyeroilla. Tuo on niistä kylläkin se suosikki vaikka oli kaikkein halvinkin. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)