24.7.14

Kipeä

Olen jälleen kipeä, mikä tuntuu oudolta sillä olen aina ollut se henkilö, joka ei ikinä sairasta. Täällä Kanadassa asuessa minulla on kuitenkin jatkuvasti ollut flunssaa tai flunssan kaltaisia oireita. :( Onneksi teen kuitenkin osa-aikatyötä ja voin helposti jäädä kotiin sairastamaan kun otan vain työkoneen mukaan. Lentomme lähtee ensi keskiviikkona, joten ehdin hyvin tervehtyä myös siihen. Kipeänä olisi inhottava matkustaa ja lisäksi lentoyhtiö voi kieltäytyä ottamasta matkustajaa koneeseen, jos epäilee tarttuvaa tautia. 
Rakas Gina pitää myös onneksi minulle seuraa vaikken sitä sisälle voikaan ottaa. Sen touhuja terassilla on kiva seurailla ja välillä käyn takaovella silittämässä ja syöttämässä sille herkkuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)