9.12.11

Teemabileet ja inspiraation puute

I request you all wear some item in the spirit of an Outback Christmas.

So bring your XXXX and bring your Bundy Rum, wear your hat and moleskins, boots and britches, frilly frocks and western shirts, we will have hay bales and campfires and country music as well - I am going to inflict some country music on you all each hour (much to Julian and Haydns disgust)

Yee Haa…!

Seriously though, dress for the weather as well, but you won't get in the gate without a hat…!


Eli kutsu on tullut teemabileisiin. Juhlista itsessään olen todella innoissani ja kiva nähdä vähän paikallista meininkiä. Päänvaivaa tuottaa vain se, ettei minulla ole mitään päällepantavaa (the story of my life)! Mitään uutta en ole viitsinyt ostaa, koska ensinnäkin olen säästökuurilla ja toisekseen, jos ostaisin jotain, tulisi sen olla sitten sellaista mitä käyttäisin joskus toistekin.

Olen vähän miettinyt että paidaksi voisin laittaa kuvassa keskellä olevan pitkähihaisen farkkupaidan, jonka ostin alkukesästä Ruotsista. Tykkään kyseisestä paidasta muutenkin todella paljon ja sen ainoa miinus on se, että sen hihat ovat niin kapeat ettei niistä pysty käärimään.



Kaikki muu onkin sitten vielä vähän auki ja kyseiset juhlat ovat jo huomenna!

Alaosaksi olen miettinyt myöskin farkkua eli tulisi double denim, joka mielestäni sopii hyvin outback/western-henkeen. Olen ajatellut ihan farkkushortseja tai sitten, koska juhlat ovat illalla ja saattaa olla viileämpää, laittaisin farkut joitten etuosa on revittyä.

Ikuinen ongelma ovat myöskin kengät. Vaikka niitä kuinka ostelee, huomaa silti välillä ettei omista mitään mitkä sopisivat asuun/aiheeseen. Vaihtoehdot ovat käytännössä seuraavat:



 Nuo otin tänne silloin Suomesta mukaan ja lisäksi vaihtoehdoissa on muutamat parit mitä olen ostanut täältä. Tällä hetkellä mietin ehkä noita käärmeballerinoja, koska niissä ei ainakaan ole korkoa joka uppoaisi nurmeen ja eikö käärmeet ole vähän sitä teeman mukaista? Toisaalta tuntuu oudolta mennä juhliin matalissa kengissä vaikka kyseessä onkin hyvin casual juttu. :S

Hiuksista, meikistä ja laukusta ei ole vielä mitään mielikuvaakaan..


Auttakaa nyt vähän! Mitä ideoita tai suosituksia teillä olisi minulle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)