7.6.12

asu 06/06/12

Eilinen päiväni ei sisältänyt mitään ihmeellistä. Päivällä kävin töissä ja illalla oli ohjelmassa vain kuntosali, jonka jälkeen olinkin valmis viettämään loppuillan vain sohvalla. ;)
- neule: Forever New
- farkut: American Eagle
- huivi: hm
- laukku: hm
- kengät?? (HongKongista)

Jotenkin tykkäsin itse asustani todella paljon ja se oli eiliseen päivään juuri sopivan rento. Tuo hm:n huivi omaa kestorakkauteni vuodesta toiseen. :) Se on juuri sopivan ohut, mutta kuitenkin sopivan suuri. Tuntuu myös, että nykyään korvissani on aina helmet. Ne sopivat oikeastaan minkä kanssa tahansa ja ovat niin helpot. :)

Tänään kävin golfaamassa ja jotenkin väänsin polveani. :( En nyt mitenkään pahasti ja menin silti illalla salille PT tapaamiseen, mutta jotenkin oudolta se nyt edelleen tuntuu. Toivottavasti vain pieni lepo auttaisi siihen.

6 kommenttia:

  1. Todella kiva asu toi on myös mun mielestä! :)
    Hyvännäköiset, rennot farkut ja aivan valtavan söpöt ballerinat. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Söpö on kyllä hyvä sana kuvaamaan niitä :D

      Poista
  2. Mä niin tykkään tosta sun huivista, olen aina tykänny siitä! :) Miten polvi, onko se jo kunnossa? Miten se nyt sellain vääntyi? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt olen jo alkanut käyttää sitä säästeliäästi, hassua! :D Täällä muutenkin jos joku kysyy, että mistä mun joku vaate on ja jos sanon hm, niin tulee sellaisia kateellisia huokauksia.. ;)

      Polvi voi ihan hyvin, vähän oli pientä turvotusta. Löin jotenkin vähän huolimattomasti ja tunsin kun se väänty vähän sivusuunnassa. Muutenkin on raukka ollut vähän kovilla, kun viimeviikolla kaaduin suihkussa, kahdesti! Ihan mustelmilla jo niistäkin. :D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)