6.6.12

Lightscapade & 239

En tiedä yhdistikö joku jo otsikosta, että tein vähän aikaa sitten hieman meikkiostoksia myös M.A.Cilta. :) Luettuani Mineralize Skinfinish Lightscapadesta arvostelun blogista, jota Saara Sarvas kirjoittaa, minun oli aivan pakko saada se omiinikin hyppysiini. Ostokuumetta ei ainakaan vähentänyt se, että kyseessä on limited edition tuote. Toinen ostokseni oli jo pidemmän aikaa harkittu ja se oli merkin legendaarinen sivellin 239. Olen aina levittänyt luomivärini vaahtomuovisiveltimillä, mutta halusin kokeilla jotain vähän karvaisempaa.. ;)
Olen nyt parin viikon ajan käyttänyt kuultopuuteria ja pakko myöntää, että tykkään siitä paljon. :) Sitä voi käyttää millaisessa meikissä tahansa, mutta se sopii erityisen hyvin arkeen sillä se antaa juuri sellaista mukavaa hohtoa eikä siinä ole isoja kimallehippuja. Tavaraa on pakkauksessa 10g mikä on mielestäni varsin hyvä määrä ja kestää ainakin minun käytölläni pitkään.
Siveltimeen olen myöskin ollut tyytyväinen vaikka täytyy myöntää että se on vaatinut hieman myös harjoittelua. Tekniikka sen kanssa on kuitenkin hieman erilainen. Olen monesti käyttänyt isompaa karvallista sivellintä häivytykseen sen jälkeen kun olen ensin vaahtomuovisiveltimillä levittänyt värin, mutta tuolla M.A.Cin siveltimellä tuntuu, että sävyt sulautuvat jo valmiiksi erittäin kauniisti.

Miten te levitätte luomivärit? :)

4 kommenttia:

  1. Ennen ihan ronskisti sormella. :D Vaahtomuovinen harja on ollut hyvä, nyt hankin taas poninkarvaisen siveltimen... se on ihan kiva myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poninkarvainen, kuulostaa jotenkin todella söpöltä! :D

      Poista
  2. Sellasta mietin, että mistä ostat meikkejä Melbournessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myeristä enimmäkseen. :) Jonkinverran myös pharmacyistä ja ihan ruokakaupasta. Jos on on jotain vinkkiä mistä parempia merkkejä saisi edullisemmin, niin vinkkaa. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)