12.7.12

asu 12/07/12

Tänään on ollut aika peruspäivä. Päivällä töitä ja illalla salille eikä siis mitään sen ihmeellisempiä menoja. Olen nyt kyllä alkanut hirveästi odottaa Suomen lomaa ja eilen tajusin ettei siihen ole enää kuin pari viikkoa! :D Hirveästi täytyy vielä miettiä kaikkia pakkailuja. Haluanko viedä jotain pysyvästi Suomeen ja tuoda sieltä mahdollisesti jotain takaisin tänne? Yksi aivan ehdoton on ainakin eräs Zaran kevät/syystakkini! Olen koko talven selvinnyt täällä karvaliivilläni (tänäänkin) sekä bleisereillä ja huiveilla. Karvaliivi on vielä melko hyvä, mutta kyllä olen monesti bleiserin kanssa kaivannut sitä Zaran takkiani.. ;) Harmi etten olen yhtään varma mihin oikein tungin sen sillä tavaroitani on useammassa eri paikassa. :D
- t-paita: French Connection
- neule: Zara
- farkut: American Eagle
- laukku: LV (speedy)
- kengät: Bershka

Tänään pääsin kivasti toteuttamaan paljettirakkauttani! Niitä löytyi sekä t-paidasta että kengistä. :)

6 kommenttia:

  1. Hieno asu! Sun tukka on myös kovasti vaalentunut, sopii hyvin! Enää muutama viikko niin me molemmat reissataan taas Suomeen. Sä tosin vähän pidemmältä ;)
    t.Rituli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rituli <3 Koko ajan pähkäilen jatkanko juuren raidoittamista vai pitäisikö värjätä takaisin tummaksi. :D Mä taidan odottaa sitä reissua vähän ennemmän kuin sä, mutta oon niin onnellinen että voidaan nähdä. <3

      Poista
  2. Mun mielestä toi on tosi kiva tollee, et juuri on tumma ja latva vaalea. Itsekin haluaisin omat hiukseni tuolla tavalla, en tosin noin vaaleiksi, näyttäisin varmaan aika oudolta. Tai onhan siitä kokemusta, olin kamalan näköinen :D :D
    Vielä Ja Rule paita päälle niin look olisi valmis :D
    t. Rituli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah hah kiitos! :D Olen yrittänyt uskotella itselleni, että kyse ei ole juurikasvusta vaan hiukseni ovat enemmänkin ombre tyyliset.. ;) Ensiviikolla olen kyllä menossa taas värjäyttämään niitä. Ei ne vaaleat hiukset sulla mun mielestä mitenkään kamalilta näyttäneet. :) Sun rap suuntaus oli kyllä hienoa aikaa! ;D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)