26.7.12

Nyt lähdetään!

Enää ei ihan kauaa ole niin lomani alkaa! :) Hirveän tiivisti en seuraavan kuukauden aikana aio postailla, mutta eiköhän jotain aina jossain välissä ehdi. :) Lisäksi olen ajastanut muutamia postauksia, joista yksi on kauan sitten toivottu Suomen ja Australian vertailu. En tiedä mikä siinä oli niin vaikaa että sitä piti pitkälti toista kuukaukka roikottaa keskeneräisenä luonnoksena. ;)

Pakkaaminenkin sujui yllättävän kivuttomasti ja matkalaukkuun jäi muutama kilo tyhjääkin. Etukäteen olin myös huolissani miten saan viikon Indonesian lomailuun riittävät tavarat yhteen selkäreppuun, mutta sinnekin jäi lopulta jopa tyhjää tilaa. Vaikeaa oli myös päättää millä käsilaukulla aion pärjätä kokonaisen kuukauden kun tykkään aina vaihdella laukkua vaatteiden ja tarpeen mukaan. Päädyin kuitenkin tuohon Korsin laukkuun, koska se sopii miltei kaiken kanssa ja on sopivan kokoinen. :)
Kuten olen varmaan moneen kertaan maininnut, niin olen todella innoissani lomastani ja siitä että näen kaikkia rakkaita ihmisiä vuoden tauon jälkeen! <3

Palaillaan.. ;)

3 kommenttia:

  1. Oikein hyvää lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Mukavasti on loma alkanut ja nyt on selvitty jo Suomeenkin asti. :)

      Poista
  2. Actually no matter if someone doesn't understand after that its up to other people that they will help, so here it occurs.
    Also see my page: click here dallas

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)