8.12.13

Lentokenttä ostoksia

Nyt olen jälleen lomalla täällä Suomen maan kamaralla ja tuntuu todella hyvältä! Oli ihanaa nähdä heti lunta ja kaikki tuntuu niin kotoisalta. :) Mitään sen ihmeellisempiä suunnitelmia ei nyt lomalla ole, tärkeintä on päästä viettämään joulu perheen kanssa ja nähdä ystäviä. Suunnittelemattomuudesta kertoo myös se, etten tiedä edes missä tulemme yöpymään nämä lähes kolme viikkoa. Kesälomilla on ollut helppoa sillä olemme olleet enimmäkseen mökillä, mutta nyt siellä voisi olla vähän turhan kylmä. Luultavasti siis nyt yövymme vanhemmillamme ja ystävillämme, jos kukaan suostuu meitä ottamaan aina yöksi tai kahdeksi kerrallaan.. ;)

Lennot tänne menivät hyvin, vaikka edelleen jääräpäisesti vastustan sitä, että päivälennoillakin täytyy istua pimeassä koneessa siten, että kaihdinta ikkunassa ei saa pitää auki.. murr.. Lensimme ensin reilut 9 tuntia Vancouverista Lontooseen, siellä 4 tuntia vaihtoaikaa ja sitten enää 3 tunnin lento Helsinkiin. Aika paljon nopeampaa kuin lentäminen Melbournesta.
Mitään ei ollut suunnitelmissa ostaa nyt matkustaessa, mutta voisiko kukaan oikeasti viettää noin monta tuntia lentokentällä ja tylsyyksissään kauppoja kierrellessään lähteä ilman ostoksia?

Ensimmäisistä ostoksista olin kuitenkin heti innoissani sillä rakastan brittiläistä Soap & Glory merkkiä. Melbournesta sain sitä ostettua, mutta kalliilla hinnalla ja Vancouverista olen yrittänyt sitä googletella ja sitä mahdollisesti saisi joistakin Sephoran liikkeistä. Briteissä sitä myydään kuitenkin joka paikassa ja esimerksiksi Boots nimissä kaupoissa, jotka ovat apteekkeja, mutta suomalaisessa mielessä sen ja kemikaalioliikkeen risteytyksiä. Kivaa siinä merkissä on se, että se ei oikeasti ole kallis, ainakaan briteistä ostettuna. Muistaakseni ostokseni maksoivat 5.50-.6.50 £ kappale ja niissä oli vielä kolme kahden hinnalla tarjous.
Ostin kahta eri suihkugeeliä sillä nykyiseni on samalta merkiltä kohta loppumassa ja olen tykännnyt siitä todella paljon. Vartalon kuorintaan minulla on hanskoja, mutta olen kaivannut taas ihan erillistä ainetta sillä tykkään käyttää niitä enemmän. Tuosta Flake Away kuorinnasta olen lukenut niin paljon hyviä arvosteluja, että odotan ensimmäistä kokeilua innolla.
Toinen ostokseni oli hetken mielijohde, mutta tarpeellinen sekin. Jos olen jotain huomannut Kanadasta niin kylmä on sielläkin ja varsinkin viima on ihan jäätävä. Minulla on pari hyvää kaulahuivia ennestään mm. Acnelta ja kaverini Australiassa perustamalta Princes Pier -merkiltä (oma postaus tulossa). Kun kävelin Mulberryn liikkeen ohi, muistin että heillähän on myös kivoja huiveja ja se on englantilainen merkki.

Pyörittelin muutamaa eri vaihtoehtoa, mutta lopulta päädyin huiviin, joka on toiselta puolelta moniväristä ruutua ja toiselta puolelta viininpunainen.
Se on materiaaleiltaan kashmir- ja merinovillaa ja se on valmistettu Skontlannissa, mikä on sekin itselleni plussaa.

Otin Suomeenkin mukaan ne pari muuta kaulahuivia ja nyt kun on tuo uusi, niin ei pitäisi ainakaan kaulaa täällä palella. Saa nähdä miten muuten käy, sillä en muista yhtään mihin olen silloin yli kaksi vuotta sitten pakannut talvivaatteeni. Lämmintä takkia kaipailen tällä hetkellä eniten. ;)

4 kommenttia:

  1. Jeee,ihanaa!!! :) Tervetuloa Suomeen <3..~Karla~

    VastaaPoista
  2. Mä tilasin viime vuonna itselleni joululahjaksi noita Soap&Gloryn tuotteita netistä, TYKKÄÄN :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mielestäni laatu todellakin kohtaa hinnan ja tykkään myös ulkonäöllisesti niistä purkeista. :) Kiva tietää että niitä saa myös netistä. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)