30.9.14

Tuotepettymys: TRESemmén kuivashampoo

Olen kirjoitellut aikaisemmin mm. kosmetiikkaostoksistani sekä hyviksi kokemistani tuotteista. Mutta tänään mietin, että miksi en kirjoittaisi myös niistä ei kovin onnekkaista ostoksista. Ostelen aika paljon meikkejä ja mm. tuuheuttavia hiustuotteita minulla on oikein armeija. 

Minulla on muutamia suosikkituotteita, mutta suurin osa tuotteistani ovat sellaisia joista ei ole oikein mitään sanottavaa, hyvässä tai huonossa. Enkä ole kovinkaan nirso tai usko sokeasti mainoksia. Kun tuote pääsee mustallelistalleni, on se jo ihan oikeasti mielestäni huono.

Sellainen tuote on ikävä kyllä mielestäni TRESemmén kuivashampoo.
Haluan kuivashampoolta kahta asiaa eli tuuheuttavaa vaikutusta ja puhtaampia juuria eikä tämä tuote mielestäni tuo kumpaakan. Hiuksiini se ei tuo juurikaan tekstuuria ja jos jotain, niin hiukseni näyttävät vain likaisemmilta.  

Omat hiukseni eivät tällä lainkaan ainakaan puhdistu ja jos laitan juuri pestyihin ja kuivattuihin hiukseen tuuheuden toivossa, menevät ne vain likaisen näköisiksi.  Tuote voi toimia paremmin vaaleahiuksisilla, mutta toisaalta minulla ei ole ikinä samaa ongelmaa vaaleiden Batiste merkkisten kuivashampoiden kanssa. 
 Vaikka saatan tälläisten tuotteiden kohdalla tehdä ostopäätöksen parissa sekunnissa, olen ihan tavattoman pihi sen jälkeen kun olen ostoksen tehnyt. Tarkoittaen sitä, että kun olen tuotteen ostanut yritän aina itsepintaisesti käyttää sen loppuun. Samaa olen tehnyt tämän pullon kanssa ja olen aina yrittänyt antaa sille uusia mahdollisuuksia. Tajusin kuitenkin tänään, ettei siinäkään ole mitään järkeä koska ainakin omiin hiuksiini tämä tuote on yksinkertaisesti huono
Tämä pullo lentää nyt siis roskiin ja pitäydyn Batistessa. Se on ikisuosikkini ja niitä tuotteita joita ostan aina vain uudelleen. Olisin ostanut tämänkin tilalla, mutta silloin kyseisessä kaupassa ei ollut sitä merkkiä valikoimissa. 

Rakkaudestani Batisteen voi lukea lisää Tästä postauksesta. :)

6 kommenttia:

  1. Mulla on samanlaisia kokemuksia tuosta Tresemmen kuivashampoosta, ei toiminut ollenkaan ja kaiken lisäksi vielä haisi kamalalle. Täytyykin joskus kokeilla tuota Batistea, vaikka nykyisin tykkään enemmän hiuspuuterista kuin kuivashampoossta. Olen muuten samanlainen huonojen tuotteiden kanssa, etten millään raaski heittää niitä pois ja sitten ne pyörivät kaapeissa vuosia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en oikein mitään hyvää sanottavaa keksi siitä. :D Hiuspuuteri on kyllä loistotuote! Sitä käytän usein kun haluan laittaa kaiken peliiin tämän liuhuhäntäni kassa. :) Kivaa kuulla toisesta "säästäväisestä" hamsterista vaikkei siinä mitään järkeä olekaan. :D

      Poista
  2. Minultakin loppui tuo samainen tuote, enkä uutta osta :)

    VastaaPoista
  3. Meillä tuo Batiste on ihan ykkönen tytöillä, minä en osaa kuivashampoota oikeastaan käyttää.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin paras! :) Kuivashampoo on minulle se helpoin ja nopein tapa jos haluan vähän nostetta juuriin, mutta jos minulla olisi yhtään paksummat hiukset ei sitä varmaan niin usein tulisi käytettyä. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)