3.12.14

BEESWAX TABLET

Olen kierrellyt melko paljon kauppoja, mutta lähinnä vain tarjoten kavereilleni seuraa ja mielipiteitä. Itse olen säästölinjalla eivätkä matkalaukutkaan anna kovin paljon myöten.  Kierrellessäni kauppoja törmäsin kuitenkin Murphy & Daughters merkin mehiläisvaha kiekkoihin, jotka on tarkoitettu ripustettavaksi vaatekaappeihin enkä malttanut olla ostamatta yhtä.
Kiekkojen päätarkoitus on niiden miellyttävässä tuoksussa, mutta niiden pitäisi kuulemma pitää myös öttiäisiä poissa. Minulla ei ikinä sellaista ongelmaa ole ollut eikä toivottavasti tule. *koputtaa puuta* Kiekot ovat käsinvalettuja ja sisältävät mehiläisvahan lisäksi myös eteerisiä öljyjä. Niitä oli kahta erilaista, Rose & Geranium ja Orange Blossom, Green Tea & Neroli, joista itse päädyin tuoksun perusteella ensimmäiseen. Minulle tuli siitä mieleen rakas Mummini. Käsitettä mummotuoksu ei yleensä käytetä positiivisessa merkityksessä, mutta tässä se on ehdottomasti sitä koska tuoksu itsessään ei ole mummomainen, se vain tuo minulle mieleen tuoksupussukat, joita Mummillani oli eräässä kauneuspöytänsä kipossa.
Tuoksu on siten ihana, että kiekkoa tekisi koko ajan mieli nuuhkia mutta ei kuitenkaan liian voimakas siten, että siitä tulisi liian päällekäyvä. Rakastan hajuvesia, mutta muuten olen melko varovainen tuoksuissa. Käytän esimerkiksi hajusteetonta pyykinpesuainetta enkä käytä huuhteluainetta lainkaan. Tämä pala mehiläisvahaa tuo vaatekaappiini juuri sopivan vienon tuulahduksen ihanaa tuoksuaan ja näyttää nätiltä. Sen pintaan on upotettu ruusunnuppuja, tähtianis sekä orapihlajaa ja kiekon toiselle puolelle on upotettu merkin logo, joka on sama kuin pakkauksen kannessa. 
Mukavaa tässä tuotteessa on se, että se on paitsi australialainen myös vieläpä tehty täällä Melbournessa eli jälleen yksi mukava aito matkamuisto lisää.

2 kommenttia:

  1. minkä hintaisia nuo olivat? olen joskus jossain nähnyt sellaisia esim. vaatekaappiin ripustettavia pieniä tuoksuvia tekokukkapalloja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni 25$ eli aika edullinen. Minä olen myös joskus nähnyt erilaisia pussukoita jossain sekä vähän vastaavalla idella olevia puupaloja. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)