5.8.11

Läksiäislahja

Tänään oli viimeinen työpäivä työpaikassani seuraavaan kahteen vuoteen. Se tuntuu niin hassulta ja oudolta, mutta toisaalta onhan minulla ollut täällä jo sijainenkin palkattuna jo jonkin aikaa, joten kauhea yllätys ei tämän päivän koittaminen voinut olla. Vähän on haikea olo, mutta toisaalta ei niin paljon, koska olen palaamassa samaan paikkaan parin vuoden päästä. Helpompaa kun ei tarvinnut jättää lopullisia jäähyväisiä ihanille työkavereille.

Sain heiltä oikein lahjankin ja eikö olekin ihan paras kortti?! :D


 Pussista paljastui pullollinen Fresitaa, joka on aivan yksi lempparijuomistani! Olin kuulemma viimeviikolla puhunut jotain Fresitasta ja kehunut sitä. Itse en muista koko keskustelua, mutta olipa silti kiva että olin sellaisen käynyt. Eiköhän tuo tule nautittua heti lauantaina ja samalla voin vaikka muistella vielä työkavereitani.

"Kohti uusia seikkailuja"

6 kommenttia:

  1. Kiva pieni ylläri työkavereilta ja kortti on kyllä aika mainio. :D Fresita on yksi minunkin suosikki juoma. Meinasin tänään alkosta ottaa huomiselle, mutta kokeilin jotain muuta.. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Olen tosi urautunut tuohon Fresitaan ja ihan tavalliseen kuohuviiniin. Nyt olen kyllä suunnitellut, että alkaisin tutustua myös valkoviineihin pikkuhiljaa. :)

    VastaaPoista
  3. Itse pidän kuohareista, mietin monen välillä tänään, mukaan lähti kuitenkin pullo sampanjaa. Menen huomenna ystävälle joka muuttaa vuodeksi muualle, ihan Suomeen kuitenkin jää. Niin ajattelin, että voitais nyt hieman parempaa ottaa, kun tavallaan vähän läksiäisiä myös vietellään, sekä hänen loman aloittajaisia. :)
    Alkosta lähti myös pullo valkkaria, myyjän suosituksesta yhtä ranskalaista otin kokeiluun. Kiinnostaisi myös niistä hieman enemmän oppia.
    Sori tämä romaani viestiboxissasi. ;D

    VastaaPoista
  4. Hauska kortti :) Jäähyväiset olisivat varmaan vielä haikeammat jos et palaisia takaisin.. Joten periaattessa nämä olivat vain väliaikaiset läksiäiset :)

    VastaaPoista
  5. Ohhoh! Oon vissiin ollut liiaksi poissa koneelta! Tuntuu että aika on mennyt siivillä! Sieltä se muuttokin sitten vaan tulee! :) Joko jännittää? :)

    VastaaPoista
  6. Riina: Shampanja on kyllä niin ihanaa ja ehdottomasti juuri tuollaiset illat ovat sen arvoisia. Romaanit ovat vain kivoja, itsekin sorrun välillä sellaisiin.. ;)

    Nirso: Niinpä juuri. Sitä yritän muistutella itselleni ja muillekin kun sanomme jäähyväisiä. :)

    Jonttu: Tiedän, että siihen on enää viikko, mutta silti se tuntuu jotenkin vielä vähän kaukaiselta. Hassua! :D

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)