22.8.11

Nicole Scherzingerin asu

Mielestäni Nicole Scherzingerin asu näyttää todella hyvältä. Juuri sellainen rento ja huoleton arkipäivän asu, ainakin maailmanluokan tähdelle. Voisin itsekin melkein kopioida tyylin, mutta tuontyyppiseen hattuun olisin ehkä liian arka vaikka se Nicolella hyvältä näyttääkin.


Huomatkaa myös Nicolen teräväkärkiset korkkarit. Terävä kärki ei ole oikein ikinä kuulunut suosikkeihini, vaan olen tykännyt enemmän mantelikärjestä. Terävä kärki on kuitenkin kuulemma tulossa taas ehkä takaisin ja saa nähdä miten oma maku taas muuttuu.. ;)

kuva: denim blog

7 kommenttia:

  1. Mäkään en oo koskaan ollut mikään suuri teräväkärkisten kenkien fani. Veikkaan että musta ei niiden ystävää saisi vaikka mitään muuta kenkiä ei enää myytäisikään :D Nuo Nicolen kengät on vielä siinä rajalla. Jos kärki on terävä ja pitkä niin sitten vasta kaameat ovatkin. :D Tuollainen lyhyt on vielä suht ok. Kunnon avautuminen aiheesta. :D

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän täysin mitä tarkoitat! :D Muistan kun takavuosina oli muotia varsinkin sellaiset nilkkurit, mitkä lähinnä muistutti mun mielestä jo narrin kenkiä. ;D

    VastaaPoista
  3. Itselläni on myös vähän samat fiilikset noista terävistä kärjistä.. Ehkä jos on korkeat korot mutta ns. kitten heels ja terävä kärki on ainakin mun isoille kintuilleni aika karmiva yhdistelmä.

    VastaaPoista
  4. Mitä terävämpi kärki, sitä parempi mulle ;)
    Kiva kuulla että siellä on kaikki hyvin!

    VastaaPoista
  5. Marjaana: Olen aivan samaa mieltä tuosta yhdistelmästä vaikkakaan en ole kyllä ikinä kiinnittänyt sen vuoksi huomiota ihmisten jalkojen kokoon, vaan enemmän siihen perusilmeeseen. :)

    Mintsi: Toisille se sopii paremmin kuin toisille ja olen oppinut ettei ikinä kannata luottaa siihen ettei se omakaan maku joskus muuttuisi. Nimim. ei ikinä pillifarkkuja tai leggingsejä.. ;) Kaikki on ihan hyvin, kiitos <3

    VastaaPoista
  6. Ihan kivat ovat kenkulitkin, mutta wau mikä lätsä! Mistä tollasia saa, mäkin haluun! :D

    VastaaPoista
  7. Itse en osaa oikein käyttää hattuja, mutta silti oon toivonut että ne joskus vielä palaisivat enemmän muotiin, kuten joskus vuosikymmeniä sitten hatut olivat perusosa asuissa. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)