6.2.12

Blogin ulkoasu

Olen ajatellut tehdä pieniä muutoksia blogini ulkoasuun. 


Mitä mieltä olette fonttini koosta? Olen miettinyt, että onko se liian pieni vai näkeekö sen lukea hyvin?

Lisäksi osaako kukaan neuvoa, miten kuvat saisi laitettua ilman, että niihin tulee pienet kehykset ympärille? Olen jo muuttamut kuva-asetuksessa ne läpinäkyviksi, mutta en tiedä ovatko ne jotkut varjostukset vai mitkä niissä edelleen näkyvät. Blogini malli on yksinkertainen ja en tiedä vaikuttaako se jotenkin. 

Onko kukaan muuten uskaltanut vaihtaa koko mallia ja onko se vaikuttanut pahasti vanhoihin postauksiin?

we heart it


Kiitos!


6 kommenttia:

  1. Oon vaihtanut koko mallia ja se kannatti, samalla loppui se että kuviin tuli varjot :)
    vaihdoin Simple malliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kun mun mielestä mulla on juurikin tuo yksinkertainen eli simple. :D Oon kyllä niin huono näissä jutuissa, että ihan hävettää.. :D Kiva kuitenkin kuulla, ettei blogi mennyt ihan sekaisin vaikka mallia vaihdoitkin. :)

      Poista
  2. Hyvin näkee lukea! Enkä osaa vastata tohon kuvareunus-kysymyksee, mut kerro sä mulle että miten oot saanu ton sydämen tohon ku toi on tossa kirjanmerkkipalkissa? (Voi apua mikä lause...) :D

    Elina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun katselee omaa ulkoasuaan, eli miten siellä on asettanut kaikki palkit ja gadgetit sun muut, niin vasemmassa yläkulmassa lukee Favicon. Tuo Favicon on varmasti se mitä tarkoitat. :) Siitä avautuu latausikkuna ja valitset vain kuvan koneeltasi. :)

      Itse loin omani ennen kuin tuo tuli ja sen tein jonkun netissä olleen ohjeen mukaan ja samalla sivulla oli muunnin, joka muunsi kuvan oikeanlaiseksi. Ihmetyttää vieläkin mien siinä oikein onnistuin, mutta tuo bloggerin valmisjutun pitäisi kyllä olla todella helppo. :D

      Poista
  3. Tietkö mä oon miettiny ihan samaa!! Oon siis vaihtanut sieltä mallin työkalusuunnittelu jutusta kaikkiin väriksi valkoinen, mutta silti näkyy vielä varjostus.. Luulenpa ettei niitä saa lainkaan pois..:/ Tai jos niin html koodia muuttamalla, mutta sitten menee kyllä jo mun osaamisen :DD
    Jos keksit keinon jossain vaiheessa, niin kerrohan mullekkin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron kyllä, mutta tuntuu ilmeisesti aika vaikealta kun ei kukaan osaa neuvoa. :D Luulin aluksi, että se olisi voinut olla helpompi mutten googlattuanikaan löytänyt mitään helppoa ohjetta.

      Ehkä pitäisi vaihtaa koko malli, mutta en sitten tiedä jaksaako sitä.. :/

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)