4.4.12

Hiustuotteet: miscellaneous

Hiustuotepostaussarjani on edennyt kolmanteen ja viimeiseen osaansa. Ensimmäisen osa oli tuuheuttavista ja toinen hoitavista tuotteista. Nyt tässä kolmannessa on sekalainen joukko tuotteita, jotka eivät kuulu oikein kumpaakaan.

Tigin Bead Head sarjan Spoil Me on aika uusi ostos. Sen pitäisi mm. siloittaa hiuksia ja sitä voi käyttää toisenpäivänhiusten uudelleenmuotoiluun. Sellaisiin tarkoituksiin olen sitä käyttänytkin ja olen kyllä tykännyt. Kun joskus tuntuu, että hiukset ovat pörröiset saa tuolla yleisilmettä siloitellummaksi. Samoin kun tuntuu että hiukset lentävät ja taipuvat miljoonaan suuntaan, olen sillä saanut hiuksiä järjestykseen eikä ole tullut välttämättä pakollista ponnaripäivää.. ;) Tigin S factor sarjan Shiny Happy People on nimensä mukaisesti kiiltosuihke, mutta sekin myös siloittaa hiuksia ja myös hoitaa niitä. Tuota on tullut käytettyä toistaiseksi aika vähän, koska koen että hiukseni kiiltävät hyvin luonnostaankin. Joihinkin iltamenoihin olen kyllä sitä suihkutellut hiuksiin ja jos ei muuta, niin antaa se ainakin sellaisen viimeisen henkisen silauksen hiuksiin. :)


Hiuslakkoja minulla on tällä hetkellä neljä kappaletta. Schwarzkopfilta Silhouette ja Lacquer. Molemmat ovat voimakkaita pidoltaan ja toimineet käytössä ihan hyvin.  Eroja en niillä ole oikein huomannut, mutta jotenkin on valikoitunut Lacquer päiväkäyttöön ja Silhouette ilta- ja juhlakäyttöön. Luulen, että ero tulee siitä, että mielestäni tuo musta pullo on tyylikkäämpi. ;) Minulla on myös aina minipulloja, niitä päiviä tai iltoja varten jolloin haluan että hiukseni ovat parhaimmillaan ja kannan lakkapulloa mukanani. Proffsin Super Extra Strong Hairspray on ollut pitkään vakiotuotteeni ja sitä on kulunut ties miten monta pulloa. Nyt se kuitenkin vetelee viimeisiä pihauksiaan ja ostin täältä seuraajaksi Salon Professionalin Final Net hiuslakan. Sen pito on hyvä ja suihketta tulee kevyesti ja sopivasti. Iso miinus on kuitenkin se, että sen tuoksu muistuttaa ihan oikeasti hyttysmyrkkyä! Toiste en sitä enää tuon tuoksun takia osta.


VO5 Firm hold on peritty tuote ja sitä en oikein ole osannut käyttää mihinkään. Miten te käyttätte tuollaisia pitosuihkeita? Lee Staffordin Straightening Mist on lämpösuoja hiuksille. Käytän sekä suoristusrautaa että fööniä suhteellisen harvoin, mutta käytän niiden kanssa aina lämpösuojaa. Sen luvataan suojelevan hiuksia aina 250 asteeseen saakka ja ainakin siinä on todella ihana tuoksu.


Schwarzkopfin Blonde Toner ja Toni & Guyn Beach Curl Spray ovat molemmat myöskin tuotteita, joita en ole itse ostanut vaan jotka olen perinyt. Blonde toner on hopeahoitoaine, jota siis käytetään shampoon jälkeen. Se poistaa keltaisuutta hiuksista ja olen tykännyt siitä. Hirveästi hiukseni eivät mielestäni ole kellastuneet, mutta toisaalta olen mielestäni tällähetkellä sellainen puolivaalea. :) Beach Curl Spray on tarkoitettu omien kiharoiden tai laineiden vahvistamiseen ja tuomaan niille tukea. Omat hiukseni eivät valitettavasti ole kiharat. :( Kuivuessaan ne tulevat laineikkaiksi, mutta kun harjalla vetää ensimmäisen kerran läpi muuttuvat ne suoriksi. Tuo onkin sinällään siis minulle aivan turha tuote ja pitäisi varmaan antaa se eteenpän. Merkistä olen kuitenkin kuullut hyvää ja tekisi mieli kokeilla joitain heidän muita tuotteitaan.

Onko teillä mitään samoja ja löytyykö mitään käyttövinkkejä pitosuihkeiden käyttöön? :)

7 kommenttia:

  1. Mä niin liputan Tony & Guyn puolesta!! Ostettiin erilaisia muotoilujuttuja pullotolkulla englannista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla! :D Minulla olisi niiden kampaamokin lähikadulla mistä saisin ostettua niitä helposti. :)

      Poista
  2. Kokeilin tänään (vihdoinkin!) ensimmäistä kertaa sitä kuivashampoo suihketta, jonka minäkin ostin viimeksi kaupungilta- vitsit että on hyvää tavaraa!! :D Eipä tarvitse enää hiuksia pestä&kuivata ihan joka päivä, niin ei kärsikään niin kauheasti. Tuoksuukin herkulliselta kookokselta :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan parasta! :D Juurikin kun se saa ne puhtaamman näköisiksi ja ennenkaikkea niihin tulee rakennetta ihan erilailla! :D Kiva kuulla, että tykkäsit! :)

      Poista
  3. Onpas outoja tuotteita, en ole kokeillut yhtäkään noista. Tuo blonde toner kuulostaa hyvältä, käytätkö sitä ihan tavallisen hoitoaineen sijasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Proffsia ja Lee Staffordia saa ostettua myös Kicksistä. :) Toneria olen tosiaan käyttänyt välillä tavallisen hoitoaineen sijaan. Se on väriltään violettia, ihan kuin hopeashampootkin. :)

      Poista
  4. It's remarkable to pay a visit this web site and reading the views of all mates concerning this piece of writing, while I am also eager of getting know-how.
    Here is my homepage : my blog spark

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)