11.4.12

Sugar Baby

Minulla on usein tapana joutua kylkiäisten uhriksi. Useinhan ne vielä ovat sellaisia, ettei niitä nyt oikeasti edes tarvitsisi mutta kun "ilmaiseksi saa".  ;) Olen yrittänyt oppia siitä tavasta eroon, mutta.. Apteekissa mainostettiin, että minkä tahansa Sugar Baby aurinkosuojatuotteen ostajalle annetaan ilmainen juomapullo, jota tosin ei ollut näkyvillä.


 Rehellisesti sanottuna en olisi välttämättä tarvinnut tuota aurinkorasvaa saatikka tuota juomapulloa. Onnistuin kuitenkin taas perustelemaan sen sillä, että minulla on muita samanmerkin aurinkorasvoja iholle ja kasvoille, joista olen tykännyt ja aurinkorasva on täällä todellakin kulutustavaraa! Tuo on kevyempi versio pienemmällä suojakertoimella kuin mitä omistan ja riittää varmasti syksyksi ja talveksi suojaamaan. Se myös tuoksuu yhtä ihanalta kuin muutkin saman merkin tuotteet. Vesipulloja taas tarvitsee aina, koska kehon nesteytyksestä on pidettävä huolta. ;)

2 kommenttia:

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)