20.6.13

Bloch Ballerinas

Olen salaa haaveillut Blochin ballerinoista pidemmän aikaa niiden hyvän maineen vuoksi. Olen ballerinojen suurkuluttaja ja vaikka kävelen millaisilla lättäpohjilla pohjilla tahansa onhan se kivempi välillä kävellä sellaisilla ballerinoilla mitkä hellivät jalkoja enemmän. Tähän mennessä kaikkein mukavimmiksi olen kokenut Stylesnobin ja Lanvinin ballerinat, mutta myös nuo Blochin ballerinat tuntuivat jo ensikokeilulla erittäin mukavilta. Totuuden tietää sitten kun pääsen kävelemään niillä enemmän, mutta odotukset ovat kovat ja alku lupaava.

Bloch on ilmeisesti erittäin hyvin tunnettu balettipiireissä sillä alunperin se valmistikin vain ja ainoastaan tanssikenkiä. Siitä olinkin kuullut, mutta se oli itselleni uutta tietoa kenkiä ostaessani, että firma on saanut alkunsa aikanaan Australiassa.

Täällä on nyt meneillään alennusmyyntejä ja bongasin jo kaukaa pienen lauman söpöjä harmaita ballerinoja ruseteilla. Hymyni kasvoi kun huomasin merkin ja vielä lisää kun huomasin, että kokoani oli jäljellä.. Jäljellä oli enää yksi este ja se oli hinta.  En ole aikaisemmin ostanut Blochin ballerinoja, koska kenkiä minulla on jo aika paljon (mutta ei ollut harmaita ballerinoja --> porsaanreikä) ja ennen kaikkea sen vuoksi, että ne ovat aika hinnakkaita.



Ei hullumpi alennus, vai mitä?! ;)

4 kommenttia:

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)