13.6.13

NARS

Olen aina ollut kiinnostunut Narsista merkkinä vaikkei minulla mitään heidän tuotteitaan ole ollutkaan. Heidän poskipunansa ovat nousseet ikonituotteiden asemaan sarjassaan ja itsekin tiesin, että ennemmin tai myöhemmin sellainen tulee vielä meikkipussiini eksymään. 





Poskipunia minulta löytyy jo ennestään useampia ja olin ajatellut odottaa Narsin suhteen kunnes saisin niitä aikaisempiakin käytettyä. Mutta.. muutama viikko sitten näin gossmakeupartistin istagrammissa kuvan poskipunasta, Nars Blusher X. Se naulitsi katseeni ja aloin välittömästi selvittelemään minkä niminen se voisi olla mutten löytänyt sitä edes Narsin nettisivuilta.

Kunnes nyt viikonloppuna marssin Mecca nimiseen kosmetiikkaliikkeeseen ja mikä kaunokainen minua odottikaan heti miltei ensimmäisellä hyllyllä..
 Nars Boys Don't Cry (5190) Blusher. Se on erikoisversio, joka on tehty yhteistyössä Pierre Hardyn kanssa ja se on myynnissä vain rajoitetun ajan. Siinä on pinnassa kaunis kullattu kuvio, mutta kultahileet ovat ainoastaan pintakerroksessa.  Kun minulle kokeiltiin sitä iholle liikkeessä myyjä varoitteli että se on todella pigmenttinen. Arvatkaa muistinko sitä kun käytin sitä viikolla ensimmäistä kertaa.. Tuputtelin sitä innoissani poskille kuten vakiopunaani normaalisti, mutta lopputuloksena oli kuin pellelle olisi tehty maskia.. Noh, sillä kertaa tavallista vaativampi häivytystyö ja tulevaisuudessa varovaisempi levitys.

Samalla löysin myös toisen tuotteen, jota olin jo metsästänyt useamma viikon eli ihonvärisen vedenkestävän kajalkynän. Sen löytymisen olin alunperin arvioinut helpoksi, mutta aika harvalla merkillä niitä sitten tuntuu loppujenlopuksi olevan tarjolla, vielä jos varsinkin vedeskestävyys on vaatimuksena. 
Sitä suunnittelen käyttäväni silloin tällöin alaluomen waterlineen (suomeksi? sanaunohdus..).  Olin todella tyytyväinen palveluun, jota sain Meccasta. Pääsin heti samalle sivulle ensimmäisen myyjän kanssa, sillä hänkin seuraa Gossmakeupartistia youtubessa ja nyt myös instagrammissa kun kerroin, että hän on sielläkin. Sen jälkeen sain ihan rauhassa kierrellä mistä aina tykkään ja kun tutkin Stilan valikoimaa kajaleissa, tuli myyjä tarjoamaan apua ja myös hänen kanssaan klikkasi. Kun aikaisemmin olen etsiskellyt nuden väristä kajalia, ovat myyjät olleet ihmeissään väristä, mutta tämä myyjä tiesi heti mihin tarkoitukseen sitä ehdin ennen kuin ehdin edes sanoa. Muutenkin oli kivaa höpötellä molempien myyjien kanssa meikeistä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)