8.5.13

Viimein..

Sain tänään viimein aikaiseksi käydä kampaajalla. Nopea tarkastus blogista ja edellinen käyntini on ollut lokakuussa.. uups..

Reilussa puolessa vuodessa oli tultu tästä:
tähän:

Melkoisen järkyttävää.. Latvat aivan kamalassa kunnossa ja niistäkin on väri kadonnut johonkin. Väriltään ne ovat lähellä aikaisempaa vaaleampaa väriäni. Ennenkuin värjäsin viimeksi hiukseni tummaksi minulla oli Ombre värjäys hiuksissani.  Nyt minulla oli jo sama luonnostaan.. ;)

Lykkäsin kampaamokäyntiäni aina osittain kiireesen vedoten ja osittain sen vuoksi etten osannut päättää haluaisinko mennä takaisin omaan väriini. Nyt tuota omaa oli jo puolet hiusten pituudesta eli todella paljon. Oma värini on mielestäni ihan kiva, mutta tykkään vielä pari astetta tummemmasta. Ihoni on vaalea, mutta tykkään tumman tukan luomasta kontrastista.

Tässä vielä instagram kuva uudesta tukasta:
Parempaa ei tähän hetkeen ole saatavilla sillä leppoinen aamupäivä kampaamokäynteineen muuttui kiireiseksi iltapäiväksi töissä. Minulla oli tapaaminen PT:ni kanssa kello 18 ja olin kotona töistä 17.54. Onneksi sali on aivan vieressä ja jotenkin ihmeen kaupalla ehdin ajoissa kun hänkin oli pari minuuttia myöhässä. Salin jälkeen taas ei paljoa hiuksia kuvailla.. ;)

6 kommenttia:

  1. Mä oon käynyt värjäyttämässä viimeksi marraskuun alussa ja leikkautettiin ehkä pari kuukautta sitten. En vaan tajua miten en saa aikaiseksi varata aikaa vaikka tuolla missä viimeksi kävin, pitkien hiusten värjääminen makso vaan 50e. Ja leikkaus päälle 20e. Osassa paikassa kun pelkkä värjäys on jo sen 80e.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minuun verrattuna olet silti ahkera kävijä. ;) Ja oletpa löytänyt hyvän paikan! :) Täällä Australiassa kampaamot ovat vielä kalliimpia kuin Suomessa ja olin alussa suorastaan järkyttynyt hintatasosta. Oma kampaajani on keskihintainen ja tänäänkin maksoin värjäys + tasoitus =180$ (n.140€). Ehkä sekin alitajuntaisesti pidentää väliäni.. ;)

      Poista
    2. Jep, tosin leikkauttamassa kävin viimeksi eri paikassa ja siellä leikkaus oli sen 30e :S. Sekin tuntuu kalliilta vaikka tiedän, että monessa paikassa on paljon kalliimpaa.

      Huh, kylläpä on hintaa :S.

      Poista
    3. Niin on ja ei ole edes erikoisen kallis täällä. Juuri eilen juttelin erään kaverini kanssa joka oli menneellä viikolla värjännyt ja raidoittanut hiuksiaan ja vähän napsaistu latvoista. Hintaa oli tullut lähes 300$ :O

      Poista
  2. Ihana tukka! Mulla maksaa hirveästi kampaajalla käynti, ja pakko käydä 5-6 viikon välein :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut hiustyylit sen vaativat, mutta sulla onkin sitten varmaan aina nätti tukka. :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)