15.5.13

Asu 10/05/13

Tässä vielä kuva perjantain smart casual asusta. Päivä oli todella mielenkiintoinen ja kiva, ja sen vuoksi ei minulla käynyt päivällä mielessäkään pyytää ketään ottamaan kuvaa. Toisaalta en tiedä missä välissä olisi ollut oikein sopiva hetkikään sillä en olisi halunnut, että kukaan näkee minun poseeravan varta vasten kameralle.

Siispä saatte tyytyä tähän myöhään illalla hämyisessä huoneessa kännykällä otettuun kuvaan. Siinä vaiheessa oli jo kaikki jännitys takana joskaan ei kaikki hupi. ;)
- paita: Marc by Marc Jacobs
- hame: Portmans
- laukku: Givenchy (antigona)
- kengät: Tory Burch
- kello: Michael Kors

8 kommenttia:

  1. Wau mikä nainen! <3 Ihanasti sopii sulle tuo asu :)
    Mulla on niin ikävä sua!!! <3

    -Karla-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mullakin sua! <3 Kohta oon jo siellä lomalla :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos. :) Yleensä en välitä punaisesta lainkaan, mutta tuohon ihastuin.

      Poista
  3. Oi voi, miten suloinen asu! :) Todella kaunis tuo paita.

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)