23.5.13

Blogilista oikkuilee?

Onko kellään muulla käynyt samoin, että blogilista.fi sivusto oikuttelee ihmeellisesti? Itse luen blogeja bloggerin kautta, mutta olen listannut blogini blogilistalle siltä varalta jos joku haluaisi seurata sitä sitä kautta. Ajattelin käydä päivittämässä hieman aihesanojani, mutta..

Vaikka käyn siellä siis todella harvoin, olen lähes 100% varma siitä, että muistan sähköpostini ja salasanani oikein. Olin nimittäin tallentanut ne selaimeeni ja ne tulevat siis automaattisesti. Sisäänkirjautuminen ei niillä onnistunut ja vielä varmuuden vuoksi kokeilin muita sähköpostejani ja kaikkia mahdollisia salasanojani ilman yhtään sen parempaa tulosta. Lopulta klikkasin linkkiä, jolla minun pitäisi saada sähköpostiini salasananvaihdosohjeet.

Tässä vaiheessa se vasta menikin oudoksi! Ensin se ilmoitti ettei säköpostiani ole rekisteröity sivustolle ja kun ilmoitin nimimerkkini, tuli teksti että ohjeet on lähetetty sähköpostiini. Muuten kiva, paitsi ettei se ole minun sähköpostiosoitteeni. Sen alkuosa muistutti nimimerkkiäni jollain lailla, mutta se oli hotmailin osoite ja minulla ei ole hotmailissa yhtään sähköpostitiliä.

Todella, todella outoa.. Tietenkin voin ottaa yhteyttä ihan blogilista.fi sivustoon suoraan, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä sitä ennen teiltä onko kukaan muu huomannut mitään outoa? Sekin olisi ihmeellistä jos tämä kaikki olisi kohdistunut vain yhteen tiliin.

Btw.. Blogiani voi seurailla blogilistan kautta tämän linkin kautta.. ;)
  Blogilista

4 kommenttia:

  1. Mulla ei tuollaista ongelmaa ole ollut, mutta mulla ainakin Blogilista on välillä törkeän hidas. Esimerkiksi eilen meni todella kauan, kun se latasi jotain sivuja. Sitten välillä jos kirjoittelee avainsanoja sinne ja tallentaa, ei ne avainsanat näykään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävää jos se temppuilee silläkin tavalla. :( Tuntuu ettei tämä ole oikein ollut minun tietotekninen viikkoni sillä päivä tämän postauksen jälkeen meni instragram tilini lukkoon ja syyksi ilmoitettiin vain sääntörikkomukset. Onneksi se kuitenkin vuorokauden päästä avautui itsekseen ja sähköpostiakin tuli jossa ilmoitettiin, että "minulla on saattanut olla ongelmia kirjautumisessa, mutta ongelmat ovat nyt korjattu". :D

      Poista
    2. Mulle Blogilista herjasi väärästä salasanasta, kun koitin poistaa tunnusta. Aika jännä, kun pääsin kuitenkin samalla salasanalla sisään sinne Blogilistalle :D.

      Poista
    3. Todella, todella outoa! Mikäköhän sitä sivustoa oikein vaivaa?! :D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)