27.5.13

Pikku shoppailuja

Kuten vähän jo mainitsinkin niin kiersin eilen koko päivän kaupungilla erään kaverini kanssa. Tehtävänä oli etsiä hänelle tietynlaiset kengät ja metsästimme niitä peräti kuusi tuntia. Minä rakastan kenkiä ja tunnustan, että ehkä jokainen omistamani pari ei ole tarpeellinen ja jopa unohtelen omistamiani kenkäpareja, koska varmaan puolta säilyttelen kaapeissa. Olen kenkälakossa ja etukäteen vähän huoletti, että miten selviän niistä kaikista kaupoista. Hyvin kuitenkin selvisin, sillä ainoastaan yhdet kengät tulivat vastaan, jotka todella halusin, mutta niistäkään ei sitten lopulta ollut kokoani. :) Rakastan kuitenkin kenkäkauppojen kiertämistä vaikken olisi itse ostamassa mitään ja nyt oli hauskaa kun oli kuitenkin selvä missio kaverini kohdalla. Olin erittäin otettu kun hän pyysi minua mukaansa, koska hän tietää miten rakastan kenkiä. :)

Kirtämistämme kaupoista varmasti 90% oli kenkäkauppoja, mutta kyllä parissa muussakin paikassa ehti käymään ja silloin tarttuu helposti jotain pientä mukaan.

Tykkään OPI:n kynsilakoista niiden loppumattomien värivaihtoehtojen vuoksi. Ja vaikka olen aina sanonut, etten ole niitä "pinkkityttöjä", niin jokin noissa vaaleanpunaisissa hileissä (Pink Yet Lavender NL M43) kuitenkin valloitti. Söpöä ja tyttömäistä. Enemmän olen kuitenkin innoissani tuosta toisesta lakasta, joka on siis mattapäällyslakka (OPI matte top coat NT T35). Se tekee mistä tahansa tavallisesta lakasta mattaisen. Sillä käytännössä siis tuplaan kynsilakkani. ;) Omistan vain yhden ihan alkujaa mattalakan, ja siitä kynsikuvineen on postaus Täällä!

Kultaisista nappikorviksista haaveilinkin Muutama postaus sitten ja eilen löysin kivat kultatimanttiset korvikset, joissa oli vielä mukavan iso alennus. Hetken mielijohteesta ostin myös Calvin Kleinin huultenrajauskynän sävyssä Honest. Sekin oli alennuksessa samoin kuin ostin samalta merkiltä myös alennettuun hintaan alusvaatteita, joita en kuitenkaan alkanut kuvailemaan. Jotenkin juuri alennuslöydöt saavan minut aina hyvälle tuulelle vaikka tietenkin niissäkin kannattaa pitää järki mukana ja ostaa silti oikeasti vain sellaista, jolle on käyttöä.

Mutta hei, en ostanut yhtään pari uusia kenkiä! Jihuu!!!

2 kommenttia:

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)