23.5.13

Forever New Clutches

Minulla on haussa jokin kultainen clutch. Ensimmäinen paikka josta ajattelin sitä etsiä on australialainen vaateketju nimeltä Forever New sillä heillä on mielestäni aina todella ihania laukkuja ja varsinkin clutcheja. Nettisivuilta ei ainakaan valitettavasti löytynyt yhtään himoitsemaani kultaista laukkua, mutta siellä oli taas paljon muita ihania malleja.

Minulla on kyseisestä kaupasta kaksi clutchia jo ennestään ja toinen niistä on sellainen helmikirjailtu, jota olen käyttänyt todella paljon. Se hieman samantyyppinen, mutta kuitenkin täysin erilainen kuin kollaasissa keskellä vasemmalla oleva Nadine Embellished Clutch. Silti haluaisin sen! Se olisi myös todella halpa, mutta koska olen jonkinlaisessa laukkulakossa (kultaisella porsaanreiällä) niin joudun ehkä jättämään sen laukkuperheeni ulkopuolelle.

Iskikö mikään laukuista teihin? :)

4 kommenttia:

  1. On hyvä pitää laukkulakossa kultainen porsaanreikä :) Ihastuin ylärivin vasempaan ja alarivin keskimmäiseen laukkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on söpöjä ja en tiedä miksi, mutta itselleni tulee mieleen ylärivin laukusta kallio. :) vaikka ei missään taida olla niin kiiltävää ja kirjavaa Kalliota. ;)

      Poista
    2. Hei mä nään ton sun kallion tossa ylärivin laukussa! Se on vähän niin kuin suomalainen graniitti ;)
      Norppa ihastui myös tuohon keskimmäisen rivin vasemman puoleiseen laukkuun, tosi kaunis, ja ihana on tuo alimman rivin oikeanpuoleinen musta <3

      Norppa

      Poista
    3. Ihanaa, että sinäkin näit sen! :) Ne on tosi kivoja :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)