4.3.13

Top 5 ostoslista lähitulevaisuudessa - DONE

Kun tein uusinta haastepostausta, huomasin blogissani erään vanhan haastepostauksen, jonka aiheena oli Top 5 ostolista lähitulevaisuudessa. Kyseinen postaus on jo niinkin vanha kuin heinäkuulta 2011 eli ei ihan tuore, mutta oli hauskaa verrata minkä verran olin toteuttanut tuolta listalta.

Alkuperäinen lista näytti tältä perusteluineen:
Järjestelmäkamerasta olen haaveillut jo pidemmän aikaa ja sen haaveen saatan hyvinkin toteuttaa. Olen yrittänyt perehtyä eri kameroihin ja hyviä suht edullisia vaihtoehtoja olisi parikin. Ehkä kuitenkin Nikonin D3100 olisi se kamera minulle.


Vanhat Asicsin sisäpelitossuni ovat kokeneet vähintään satoja hyviä tuntia ja nyt olen päättänyt luopua niistä. Australiassa hankin varmaan uudet ja ehkä pitäydyn samassa luotettavassa merkissä, mutta saa nyt nähdä.



Samoin tarvitsisin uuden juoksuhousut. Merkillä ei oikeastaan ole väliä, mutta polvipituiset voisivat olla aika hyvät.


Diorin Diorshowsta olen kuullut niin paljon hyvää, että sitä ajattelin kokeilla ripsarina seuraavaksi.



Meikkeihin liittyy myös Inglotin paletti. Ideanahan tuossa on se, että palettiin valitaan itse haluamansa sävyt, joita on yhteensä lähes 160. Valinnanvaraa siis riittää. 


Olin ollut aika realistinen listaa tehdessäni sillä olen näköjään oikeasti ostanut kaiken tuolta listalta.
Järjestelmäkameran ostin heti elokuussa ennen muuttoa tänne, mutta D3100 mallin sijaan ostin D5100 mallin. Edelleenkään en ymmärrä valokuvauksesta mitään, mutta nyt olen sentään jo yrittänyt alkaa leikkimään säädöillä vaikka jälki onkin yleensä kamalampaa kuin automaattiasetuksilla. ;) Rungoltaan kamera on kyllä enemmän kuin riittävä minulle.

Sisäpelikengät ostin melko pian tänne ostettuani vaikka siinä oli todella paljon haastetta. Niitä ei nimittäin meinaa löytyä mistään kaupoista. Ihmiset käyttävät täällä salilla ja sisäkentillä juoksulenkkareita ja vielä samoja kuin ulkona. Voitte kuvitella miten likaisia, pölyisiä ja liukkaita lattiat sitten usein ovat. Olen tosin itsekin alkanut sortua kuntosalilla ihan lenkkareiden käyttöön

Uusia treenivaatteita ostin myös melko pian ja uusia on eksynyt joukkoon aina lisää silloin tällöin. Olen käyttänyt paljon hyödykseni Niken outletia ja olen löytänyt sellaisen urheiluvaatemerkin kuin Lorna Jane osta tykkään todella paljon! Tuossa kuvassa ovat kaikki urheiluhousut Nikelta.

Myös Diorin Diorshown olen ostanut ja ostin sen vedenkestävänä, koska sellainen puuttui sillä hetkellä meikeistäni. Pakko kuitenkin sanoa, että olen ollut siihen todella pettynyt. En tiedä onko niistäkin useampaa versiota, mutta omani ainakin jättää ripset lyhyiksi ja tuuheuttakin saisi tulla enemmän.

Inglotilta ostelin myös luomivärejä ja juuri idean mukaisesti eli yksittäisiä nappeja, joista kokosin oman kolmen nappini kokonaisuuden. Nappien magneettikiinnitys on todella mahtava idea ja paletteja on useita eri kokoja. Valitsin tarkoituksella erikoisemman värisiä nappeja sillä joskus haluan vaihtelua siihen perusruskeaan mikä löytyy silmistäni varmaan 6/7 päivänä. Liloja yhdistelen keskenään ja tuota vihreää yhdistelen juurikin siihen ruskeaan. ;)


Sellainen lopputulos siis minulla! 
Heitän avoimen haasteen kaikille tehdä omat 
Top 5 ostoslistansa lähitulevaisuudessa! :) 
Pitäisiköhän itsekin väkertää uusi ja katsoa taas vuoden päästä mitkä ovat toteutuneet

4 kommenttia:

  1. Kiitollisena totean itsekin päässeeni nauttimaan Niken juoksuhousuistasi. Onneksi siis ostit!! Kiitos lainasta vielä :D Oli kivoimmat pallotreenit muuten ikinä sun kanssa! :* Pitäisi itsekin päästä taas palloilemaan. :)

    <3 Norppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli huippukivaa ja kiitos kivoista vinkeistä! <3 :)

      Poista
  2. Olipa hauska katsaus toivelistaan ja sen toteutumiseen! Tämä kuullostaa hauskalta ajatukselta, voisin tällaisen jossain vaiheessa laatia :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)