24.10.12

Uudet nilkkurit

Ostin jokin aika sitten uudet nilkkurit, koska sellaisia minulla ei ole lainkaan. Kävin ennen muuttoa kaikki kenkäni lävitse ja kahdet nilkkurini olivat niin huonokuntoisia ettei niitä enää olisi suutarikaan pelastanut. Jeffrey Campbellin Lita-nilkkureista haaveilin pitkään, mutta niiden ostamisessa koin niin huonoa tuuria että päätin luovuttaa koska ilmeisestikään niitä ei sitten oltu tarkoitettu minulle. Sen sijaan jokin aika sitten klikkailin kotiini nämä kaunottaret eli Selmat.
Kauniit mustat korolliset nilkkurit kultaisilla yksityiskohdilla, jotka menevät niin farkkujen kuin suorien housujenkin kanssa. :)

8 kommenttia:

  1. Wauiiii mitkä kengät!! Mä olen suunnitellut kyseisen merkin saappaita,tämä sai omat suunnitelmat taas liikkeelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä, ovat ihan laadukkaita. :) Itselläni oli tosi lähellä etten ostanut saappaitakin, mutta sitten ajattelin että liika on liikaa. ;D

      Poista
  2. Oh mitkä ihanuudet! Kade sun kenkävarastosta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih hih, pitää sitä aina valinnanvaraa olla. ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin tykkään niistä todella paljon :)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)