25.10.14

TGIF

Täällä on vielä perjantai-ilta meneillään. Viikko on ollut aika pitkän tuntuinen monestakin syystä, mutta yksi on se, että flunssa on yrittänyt iskeä koko viikon ja keskiviikon olin itseasiassa jopa kokonaan kotona. Kaikesta huolimatta tuntuu ihanalta, että viikonloppu alkoi ja saan vähän hengähtää. 
Meillä on voileipägrilli, jonka kokeilemista olen sunnitellut sen lähes koko vuoden mitä olen tässä talossa asunut. Nyt alkoi olla viimeisiä hetkiä siihen ja se tuntui kivalta jutulta tähän perjantain koti-iltaan. En ole tehnyt lämpimiä voileipiä varmaan vuosiin, mutta hyviltä ne maistuivat. 
Huomenna on illalla yhdet 30-vuotisjuhlat, mutta muuten viikonloppu menee tavaroiden pakkailussa. Minulla on tasan viikko aikaa kerätä kaikki omat tavarani kasaan ja siirtää ne väliäikaisvarastointiin odottamaan lomalta paluuta ja uuden paikan löytymistä. Tuntuu ihan todella ihanalta, että lento on jo ensiviikon lauantaina! En tiedä miksi vieläkin melkein jännitän sen peruuntumista.. ;)

4 kommenttia:

  1. Tunnelmalliset kuvat! Mukavaa lomaa!

    VastaaPoista
  2. Sun loma on ihanan lähellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän!! :D Ei haittaisi vaikka lento lähtisi huomenna, mutta vielä pitää viikko kärvistellä. :D

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)