17.11.11

House of Harlow 1960

Olen aina ihaillut Nicole Richien tyyliä, koska hän saa sen tyylin ja vaatteet toiminaan niin hyvin. Silti en voisi kuvitella sitä itselleni, koska uskon että itse näyttäisin helposti vain hompsuiselta. Kun aikanaan kuulin että Nicole perusti oma  merkin, House of Harlow 1960, olin hyvin innoissani siitä ja halusin heti tutkia sitä. Kuitenkaan kun olen kaupoissa katsellut koruja, en ole ikinä niihin sitten luonnossa niin ihastunut, että olisin jotain niistä ostanut.

Nyt kävin taas tutkimassa malliston tuotteita ja löysin kyllä erittäin kivoja koruja. Viimeaikoina olen viehättynyt erityisesti punakullasta, sekä keltakullasta yhdistettynä joko valkoiseen, siniseen tai mustaan. Noistakin voisin esimerkiksi välittömästi huolia nuo ylävasemman korvakorut sekä alaoikean kauniin sormuksen.



Osa kuvista on merkin omilta sivuilta ja osa taas shopbopin. Mielestäni shopbopin kuvat ovat aika tummia ja olen aikaisemminkin harmitellut samaa. Monet tuotteista näyttäisivät mielestäni paljon paremmilta, jos ne olisivat paremmin valaistuja. Toisaalta luulisi että siellä on kumminkin sen verran ammattilaisia töissä, että ehkä vika on vain minussa...

Koruja enemmän ihastuin kuitenkin vielä merkin kenkä ja laukku valikoimaan. Laukuissa monet ns. arkilaukut olivat ehkä makuuni hieman liian boheemeja, mutta iltalaukut olivat aivan ihania! Erityisesti musta käärmeennahka pikkulaukku kultaisilla niiteillä ja kissanpäälukolla olisi hieno lisä kokoelmaani ja eivät nuo muutkaan rumia ole..



Kengistä taas ihastuin eniten vaaleisiin käärmeennahkaisiin (onkohan mulla jokin villitys käärmeennahkaan vaikken eläiminä niistä erityisesti välitä?) ja mustiin nilkkureihin, joissa on muutama kiva kultainen somistusnappi. Alaoikealla olevat ruskeat karvakengät olisivat taas aivan kuin luodut yhdelle ystävälleni.




Mitä te tykkäätte kyseisestä merkistä tai sen tuotteista?

Kuvat: hoh1960 & shopbop

6 kommenttia:

  1. Mä tykkään kyllä kovasti House of Harlowsta, etenkin merkin korut ovat mielestäni aivan ihastuttavia! Vielä ei löydy yhtään omista varastoista mutta toivottavasti jo pian...

    VastaaPoista
  2. ..pianhan on jo joulukin.. ;) Korut ovat kyllä kivoja kun niillä on niin helppo asustaa. :)

    VastaaPoista
  3. Mä niiiin kiinnitin huomion ekana noihin karvakenkiin! :D Ja tällä ystävällä varmaan tarkoitit minua ;)

    VastaaPoista
  4. En tunne merkkiä hyvin, mutta noi clutchit näyttää kivoilta! Ja noi valkoiset käärmeennahkakorkkarit! :D

    VastaaPoista
  5. Nuo korkkarit ovat kyllä omastakin mielestäni erittäin hienot ja nimimerkkisi perusteella en ihmettele että ihastuit laukkuihinkin. :D

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)