6.11.11

mä haluun, mä haluun, mä haluun SEN kellon!!!

..nimittäin Michael Korsin ruusukultaisen chronograph kellon. Ensimmäisen kerran ihastuin kelloon jo alkukesästä ja sen kuvakin löytyy postauksesta koruja. Sen jälkeen olen sitä aina silloin tällöin käynyt ihastelemassa netissä, mutta jättänyt sen aina haaveilun tasolle. Se on makuuni täydellinen, punakultaa ja lisäksi tummansininen tausta, joka on lempivärini.

Se on niin kaunis, että oli pakko laittaa kuvakin niin isona kuin mahdollista.. ;)

Nyt päätin, että jos olen siitä jo niin kauan haaveillut ja joulukin on tulossa, niin ehkä sen silloin ansaitsen. Kello on sitäpaitsi käyttöesine, mutta myös koru, eli siinä on kaksinverroin syytä ostaa sellainen.

Hidasteena on tosin sellainen seikka, että kyseistä mallia ei taida Australiasta. Tau niin ainakin epäilivät kahdessa Melbournen suurimmassa keskustan tavaratalossa, koska heiltä ei löytynyt sitä edes heidän omista tilausesitteistään..  Net-a-porterista sen kylläkin saisi tilattua ja sitä harkitsenkin nyt erittäin tarkkaan!

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana! Itse oon ollut enemmän kuin tyytyväinen mun punakulta-Korsiin :)

    VastaaPoista
  2. Se sun on kyllä todella kaunis malli :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)