6.7.13

Weekend

Tuntui, että työviikko meni todella nopeasti ja viikonloppu pääsi taas hiipimällä hyökkäämään. En kyllä valita siitä yhtään. :) Mieheni lähti aikaisemmin viikolla työmatkalle ja olen ollut ihan yksin kotona. Sen takia olikin kivaa kun eilen yksi kaveripariskunta oli bongannut jostain erään vanhan elokuvateatterin uudelleen aukaisun ja siellä speciaali-illan. Siellä näytetiin lyhytelokuvia ja koko homma oli ilmainen. Luulen silti, että kyllä heille jotain tuloja tuli illasta nimittäin sen verran mukavasti näytti ihmisiä pörräävän baaritiskin luona. Myönnän, että itsestänikin oli ihan kivaa ensin serurustella ystävien kanssa siinä aulan/baarin puolella ja sitten katsella viinilasi kätösessä niitä lyhytelokuvia.
Tyylikkyyden huipentuma: Asukuva vessanpönttötaustalla ;)

Lyhytelokuvat olivat todella positiivinen yllätys! Ne olivat keskenään todella erilaisia ja pituuden vuoksi ei yhteenkään ehtinyt kyllästyä. Osa oli hauskoja, osa oli outoja, osa oli visuaalisesti todella kauniita ilman sen kummallisempia juonia. Myös muun yleisön reaktiot olivat hauskoja. Löysin pari netistäkin ja kivoja ne ovat, mutta jotenkin kun eilen katselin niitä siellä elokuvissa oli siellä ihan oma tunnelmansa.





Filmien jälkeen menimme vielä drinkeille yhteen läheiseen baariin. Oli kivaa seurustella ihmisten kanssa ja minulla oli todella hauskaa. Joskus ihan yksinkertaiset asiat tuovat sitä iloa eniten. :)

Tänään taas olin lupautunut auttamaan erästä kaveriani mekon metsästämisessä. Todella hieno mekko hänelle sitten löytyikin ja itsekään en selvinnyt ilman paria ostosta. Olen aina tykännyt kynsilakoista, mutta nyt on oikeasti jokin ihme villitys menossa kun koko ajan löydän ihania lakkoja, jotka on vain saatava. Pitää lakkailla nyt tosi ahkeraan etteivät vanhimmat ehdi pilaantua. ;)

Ainoat asiat joita oikeasti etsin ja olin etukäteen päättänyt haluvani ostaa, niin niitä en sitten löytänyt. Olisin halunnut ostaa kynsiteippejä ja kynsien koristeluun liittyviä apujuttuja. Saa nähdä jos huomenna olisi parempi tuuri sillä olen lähdössä erään toisen tytön kanssa Chadstonen ostoskeskukseen, joka on eteläisenpallonpuoliskon (heh) suurin. ;)

Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)