5.3.12

Garnier Body Summer

Olen iholtani aika vaalea ja vaikka toisaalta nykyään pidän jopa sitä erittäin kivana, haluan kuitenkin joskus sitä väriä ihoon! En ole kunnon itseruskettavia uskaltanut kokeilla, koska pelkään niiden näyttävän aika rajulta kohdallani. Sen vuoksi olen aina tähän saakka käyttänyt kosteuttavia rasvoja, joissa on hitunen itseruskettavaa mukana.

Tämänhetkinen tuotteeni ja ehdoton suosikkini on Garnier Body Summer.


Aikaisemmin olen käyttänyt vastaavia tuotteita Dovelta ja Nivealta, mutta eniten tykkään tuosta Garnierista. Inhoan itseruskettavien tuoksua ja mielestäni Garnierissa se on kaikkein siedettävin. Oikeastaan se ei häiritse lainkaan varsinkaan jos levitän sen iholle illalla ja käyn aamulla suihkussa. Myöskin tuomaltaan väriltään se on mielestäni paras. Valitsin vahingossa kyseisestä tuotteesta tummemmalle iholle tarkoitetun, mutta se soveltuukin minulle erinomaisesti. Dove ja Nivea muuttuvat ainakin ihollani muutaman levityskerran jälkeen helposti oranssistahviksi (onko tuo sana?), mutta Garnierin tuoma sävy on juuri ihanan kevyt päivetys. Lisäksi se imeytyy mielestäni suhteellisen nopeasti mikä on minulle erittäin tärkeää.

Innostuin ostamaan myös oikean ensimmäisen kunnon itseruskettavan, mutten ole vielä ehtinyt kokeilemaan sitä. Muutenkin taidan ensimmäisen kokeilun rajoittaa sääriin ja siten, että tiedän että voin peittää ne tarvittaessa seuraavan viikon ajan.. ;)

Ihot ovat sävyiltään niin yksilöllisiä, että sama tuote ei aina välttämättä sovellu kaikille. Itse olen kuitenkin ihastunut tuohon Garnieriin ja alunperin innostuin sitä kokeilemaan Works like a Charm blogin erään postauksen innoittamana.

Käytättekö te mitään vastaavia tuotteita ja onko teillä mitään suosikkeja? :)

4 kommenttia:

  1. Ajattelin ilmoittaa blogiosoitteen siirtymisestä kun kerran olit lukijana. :) Blogini löytyy nykyään täältä: http://mar-mun.blogspot.com/
    Blogger ei taida suoraan ohjata sinne.

    VastaaPoista
  2. Ostin myös joskus Nivean saman tyyppisen voiteen enkä oikein tykännyt siitä, juuri sen koostumuksen ja tuoksun perusteella. Mutta tuotahan voisi sitten jopa kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omista kokeiluistani se on kyllä tähänastinen suosikki! :) Vielä kyllä silti odotan sitä todella täydellistä tuotetta.. ;)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)