28.3.12

Lilertävät kynnet

Nyt kun minulla ei ole enää geelikynsiä olen innostunut uudelleen kynsien lakkailusta. Mitään koristeita en ole ainakaa vielä osannut alkaa väkertämään, mutta kyllä ihan perinteinen yksivärinenkin lakka piristää kynsiä.

Maybelline ForeverStrong 288 Lilas Perlé
Tykkään tuosta lakasta todella paljon. Ensinnäkin se on aina pysynyt kynsissä todella kauan ja tykkään myös sen sävystä. Se on myöskin sellainen jännä puolimatta. Se kiiltää, muttei kuitenkaan ole sellainen superkiiltävä.

8 kommenttia:

  1. Vaikuttaa hyvältä kynsilakalta. Itse olen niin laiska lakkaamaan/hoitamaan kynsiä. Pitäisi enemmän panostaa.

    Ajattelin vinkata sinulle uutta yhteistyökumppania jos olet mainostamisesta kiinnostunut blogissa. Tradedoubler.comin kanssa aloitin yhteistyön ja siellä on aika monipuolinen valikoima mm. muoti/vaatemainostajia. :)

    VastaaPoista
  2. Minä taas tykkään lakkailla, mutten tosiaan osaa tehdä mitään hienoja koristejuttuja kuten jotkut. :) Kiitos myös vinkistä! :)

    VastaaPoista
  3. Olen joskus tota samanmerkkistä lakkaa käyttänyt ja hyvin on pysynyt! Monesti kynsilakat tuppaa mulla lohkeilemaan pois nopeasti, vaikka ois aluslakat, päällyslakat ja ties mitkä. :D

    Blogissani on sulle jotakin. Käypä katsomassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopeasti kuluvat lakat ovat kyllä ärsyttäviä! :D Ja kiitos vain.. kävin jo.. ;)

      Poista
  4. Kaunis väri! Kävin tänään kynsihuollossa ja nyt on ranskalainen geelaus ja hieman vaaleanpunaista glitteriä! Siitä kimalluksesta en luovu kun makuun olen päässyt! :D Pus! <3

    VastaaPoista
  5. Ihana sävy! Sopis tällekin pallonpuoliskolle nyt kevätmuotiin kun kaikki on niin pastellia. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voi olla että sain sieltä vähän vaikutteitakin. ;)

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)