27.6.11

4 ulkoista kaunista asiaa minussa

Ihana ja kaunis Mona haastoi minut ensimmäiseen haasteeseen, ihanaa! :D Haasteen idea on kertoa neljä hyvää asiaa omasta ulkomuodostaan. On hyvä, että välillä yrittää etsiä jotain hyvääkin siitä eikä aina vain tuskastella niitä huonoja puolia, joita tuntuu että olisi paljon helpompi listata. Muistan lukeneeni myös samasta haasteesta toteutetun postauksen Ragdollin blogista ja vastasinkin sen kommenttikenttään omat neljä asiaani. Tuolloin minulla ei vielä omaa blogia ollutkaan. :)

1. Huulet
Ovat mielestäni kasvoissani paras puoleni. Ne ovat sopivan täyteläiset olematta mielestäni liian ohuet tai liian paksut.




2. Pituus
Nuorempana haaveilin 170cm rajan ylittämistä, mutta jäin 167 cm pituuteen. Nykyään pidän sitä oikein hyvänä pituutena. Oli jalassani ballerinat tai todella korkeat korot, en ikinä tunne oloani liian lyhyeksi tai liian pitkäksi.



3. Ihon näpyttömyys
Vaikka en kaikilta ominaisuuksiltaan aina ole ollut ihooni tyytyväinen, olen aina ollut siitä iloinen siitä, että minulle tulee tuskin koskaan finnejä ja muutenkin ihoni on rakenteeltaan hyvin tasainen.



4. Korvannipukat
Nipukkani ovat yksinkertaisuudessaan ja tavallisuudessaan kivat. Tykkään siitä että korvissani on selkeä nipukka, johon saa korvikset kivasti. Nipukkani ovat myös kooltaan ja paksuudeltaan täysin keskiverrot ja tavalliset. Muutenkin minua kiinnostaa jollain jännällä tavalla ihmisten korvat. Usein kun tapaan uuden ihmisen saatan ensin katsoa millaiset korvat tällä on. :)




Siinä olivat omat neljä tyytyväisyyden kohdettani. Haastan JontunNooran sekä Xenian. <3

14 kommenttia:

  1. Kiva postaus, jokainen varmasti löytää ainakin sen 4 asiaa mihin voi olla tyytyväinen :) Ja noi sun huulet on kyllä ihanat! Kaverillani on vähän samanlaiset ja muutamat ihmiset ovat häneltä kyselleet, että onko hän laittanut jotain täytettä niihin :D

    VastaaPoista
  2. Se on totta, koska loppujenlopuksi 4 ei ole kovin paljon. :) Mua pisti kerran ampiainen ylähuuleen, kun en huomannut sitä kun join pullonsuusta. Kun se huuli turposi, niin silloin mulla oli aikamoiset turbohuulet.. ;D

    VastaaPoista
  3. Toi eka kuva on ihana! Ja muutenkin tän päivän aihe on kiva! Aina ei tosissaan tarvitse mollata itseään, itseä pitää osata arvostaa.
    Korvan nipukat! hihii :) korvat kiehtoo myös mua :) varsinki nipukat, niitä on kiva näplätä :)
    t. Rituli

    VastaaPoista
  4. Kiitos ja ihanaa että säkin olet niin innostunut nipukoista.. ;)

    VastaaPoista
  5. Tän päivän aihe on kiva, on kivempi lukee asioita, joista ihmiset itsessään tykkäävät, eikä päinvastoin :)

    VastaaPoista
  6. Niin vaikka niitä toisia olisi helpompi keksiä. :) Ois tehny mieli muuten haastaa sutkin, mutta mietin että voi olla liian henk.koht. aihe sulle. ;)

    VastaaPoista
  7. Hihi, ihana postaus! :) Korvannipukat <3 Jotenkin söpöä! :D Vastaan haasteeseen kunhan kerkeän :) Nyt on sisko kylässä, joten on jäänyt bloggailu hieman taka-alalle :/

    VastaaPoista
  8. Tärkeämpäähän se onkin siskon kanssa aikaa viettää. :)

    VastaaPoista
  9. Ihana, varsinkin se eka kuva! <3 Se on jotenkin niin herkkä ja luonnollinen!:)
    Ja vaikka itsekriittisyys (siitä ollaankin viime aikoina puhuttu, tai siis minä olen...) onkin aina jotenkin helpompi aihe, niin on paljon kunnioitettavampaa voida vilpittömästi sanoa, että tästä tykkään itsessäni! Oon ylpeä susta!
    Sulla tosiaan on upeat huulet!!!!!! Ja mä tykkään hirveästi kun mun nipukoita, tai korvia yleensäkin näplätään... :)
    - Noora
    P.S. Tarkoittiko haaste minua? :)

    VastaaPoista
  10. Pitää muistaa ens kerralla vähän hipelöidä niitä, olen lukenut että niissä on jotain akupunktiopisteitäkin. ;) Tarkoitin erästä toista Nooraa ja sitä nimeä klikkaamalla pääsee hänen blogiinsa. Mielellään kyllä kuulisin mitkä ovat mielestäsi sinun kauneimmat puolesi. <3

    VastaaPoista
  11. ihana tää sun blogi! :) eksyin tänne nyt kyllä aika erikoista reittiä.. googletin nimittäin ihan vaan mielenkiinnosta, että mikä on ihmisten käsitys täyteläisistä huulista (joo, sarjassa ei-vissiin-oo-muutakaan-tekemistä -tutkimus :D)ja oho, tuttu naama tuli kuvahaun tulokseksi:)Kaunis kuva!

    Nimimerkillä miehesi serkku Rovaniemeltä :D näin anonyymisti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah haha! :D Anoppini kuulemma eksyi blogiini siten että katseli googlen kuvahaussa kuvia Melbournesta ja eräässä kuvassa oli hirmuinen kasa kenkiä, joista hänelle tuli minä mieleen ja minun blogiinihan se vei. ;)

      Kiva kun kerroit miten eksyit, niin hassua! :D Ollaan kesällä tulossa varmaan Suomeen, toivottavasti sinäkin käyt etelämmässä. Olisi ihanaa nähdä! <3 :)

      Poista
    2. Hyvin saa siis sun blogi näkyvyyttä :) Sulla on kyllä tosi tyylikkäitä kaikki kuvat mitä oon täällä nähny, taidokas kuvaaja ja taitaa olla laadukas kamerakin..

      Olis todella ihana nähdä! <3 Tervetuloa Suomeen :) Mulla on itseasiassa tarkotus ollakin jotakuinkin koko kesä ihan etelä-savossa, joten toivottavasti törmäillään! :>

      Poista
    3. Kiitos. :) Kuvaajassa on paljon kehitettävää, mutta kameraa en tosiaan ainakaan voi syyttää. ;) Kuulostaa tosi kivalta! :D Me ei vielä tiedetä tarkkaan, mutta mahdollisesti heinäkuussa ollaan tulossa. Ajankohta riippuu vielä niin monesta eri asiasta. Nähdään! <3 <3

      Poista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)