23.6.11

Viikonlopun ostokset

Arvasin etukäteen, että Zarasta löydän varmasti jotain kivaa ja niinhän siinä kävikin. Ostin muutamia vaatteita sekä Helsingin että Tukholman Zarasta. Yhden laukun löysin myös hm:lta ja laivalta vähän meikkejä ja Stylesnobin ballerinat. Monessa muussakin liikkeessä oli houkutuksia ja pari kertaa olin jo menossa kassalla, mutta sitten hillitsin itseni ajatellen että tarvitsenko näitä nyt todella? Olenhan kaikenlisäksi ostolakossa..





- housut: Zara
- jakku: Zara
- Clutch: hm

Näihin kolmeen olen erittäin tyytyväinen. Olen pitkään etsinyt housuja, jotka eivät olisi farkut. Nuo ovat perussiistit kangashousut ja juuri sellaiset, jollaisia olen etsinyt. Olisin halunnut myös korallinpunertavia, mutta koot olivat niistä aika loppu.  Jakku on myöskin aivan ihana ja pidin sitä jo risteilyllä ja tänään töissä. Tykkään sen vaaleasta väristä 3/4-hihoista sekä kivoista napeista. Vaaleata clutchia olen etsinyt jo ties miten kauan ja vaikka tuokaan ei ole se unelmien täyttymys on se kuitenkin ihan kiva. Se on hyvän kokoinen, värinen, kultaiset yksityiskohdat ja se oli myöskin erittäin halpa. Siinä on myöskin olkahihna jos sellaista joskus tarvitsisi.





Nämä kaikki kolme paitaa ovat Zarasta. Olen ihastunut viimeaikoina silkki- tai silkinkaltaisiin paitoihin ja nyt löysin kaksi uutta. Lyhythihaisessa on kivaa kullanväristä neulosta takaosa ja hihattomassa on sivussa hauska vetoketju. Molemmissa on myös edessa hauska tasku. Farkkupaitaa olen etsiskellyt myöskin pidemmän aikaa ja nyt löysin kivan. Se on väriltään perussininen ja siinä on kivoja yksityiskohtia, jotka eivät ole kuitenkaan liian hallitsevia.






Löysin myös kahdet uudet kengät. Laivalta löysin tummanruskeat Stylesnobin ballerinat, jotka olivat alennuksessa, kuten olivat myös Zaran ballerinat. Minulla on suhteellisen paljon kenkiä, mutta ei käytännössä melkein lainkaan ruskeita vaikka tykkään käyttää paljon ruskeita laukkuja. Nämä olivat siten hyvät löydöt täydentämään kankävalikoimaani.




Glitteristä löysin kahdet kivat korvitset. Tykkään hirveästi helmistä ja perushelmikoruja minulta löytyykin, joten tuollaiset hieman koristeellisemmat ovat kiva lisä.






 Luomivärin olin suunnitellutkin ostavani etukäteen, koska edellinen harmaapalettini on aivan loppu. Samoin deodorantin olin päättänyt jo etukäteen ostaa. Huulituubit olivat taas hetken mielijohde, että pääsin eroon lopuista kruunuista, mutta aivan varmasti nuokin tulevat käytettyä.





Muumilusikat ostin joululahjaksi. Nyt ne pitää vain paketoida ja laittaa säilöön, josta joku osaa ne joulun lähellä ottaa. Olemme suunnitelleet että tämän joulun lahjat saattaisimme ostaa jo etukäteen ja emme siis joulun aikaan lähettelisi erikseen paketteja Australiasta, mutta sää nähdä mitä ehtii.


Lisäksi ostin hieman suklaata ja karkkia, mutta niistä ei ole nyt kuvia. ;) Osuiko mikään ostoksistani teidän makuunne? :)

5 kommenttia:

  1. Söpöt noi Stylesnobin baltsut! :) Olen aikamoinen baltsuhirmu! Ovat niin käytännölliset kenkulit :) Ja tassut kiittää ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Itsekin käytän arkena lähes ainoastaan ballerinoja, vaikka aina vannon että alan käyttämään korkojakin enemmän.. ;)

    VastaaPoista
  3. Käytin yhteen aikaan pelkästään korkoja! :D Ja aina ku laitto esim. baltsut jalkaan niin oli hassu olo :P Nyt en ole niin jaksanut käyttää korkoja, ku töissä jalat aina saa rasitusta niin paljon muuteski :/

    VastaaPoista
  4. hah, niin itseasiassa minäkin. :D Sitten muutin kaupunkiin opiskelemaan ja musta tuli ihan ballerina/tennari-ihminen. ;) Nyt voisin kyllä käyttää enemmän arkenakin, kun mulla on istumatyö, niin kynnyksen ei pitäisi olla iso.

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)